ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ورزشی نسل دوم موتو ۳۶۰ به نمایشگر هیبریدی مجهز خواهد بود

با هرچه نزدیک تر شدن به لحظه رونمایی دومین نسل از ساعت هوشمند موتورولا، میزان مشخصات و تصاویر درز کرده از این محصول نیز افزایش می یابد تا عطش کاربران برای فهمیدن خصوصیات این گجت پرطرفدار و جذاب ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

با هرچه نزدیک تر شدن به لحظه رونمایی دومین نسل از ساعت هوشمند موتورولا، میزان مشخصات و تصاویر درز کرده از این محصول نیز افزایش می یابد تا عطش کاربران برای فهمیدن خصوصیات این گجت پرطرفدار و جذاب تسکین یابد.

بر اساس همین اطلاعات می دانیم که موتورولا پس از عرضه نسخه های بزرگ و کوچک ساعت هوشمند خود در تاریخ ۸ سپتامبر یا ۱۷ شهریور، قصد دارد مدتی بعد یک مدل ورزشی از این محصول را نیز با نام Moto 360 Sport به بازار عرضه نماید.

تاکنون در مورد خصوصیات این مدل برخلاف دو نمونه دیگر اطلاعات زیادی نداشتیم اما اکنون حساب توییتری upleaks اعلام کرده که نسخه ورزشی ساعت هوشمند موتورولا به یک نمایشگر هیبریدی بهبود یافته برای استفاده در فضاهای خارجی مجهز است و از دیگر خصوصیات آن نیز می توان به بدنه ضد آب 3ATM (تا ۳۰ متر) و فشار سنج و GPS اشاره کرد.

هرچند دقیقا مشخص نیست نمایشگر هیبریدی به چه فناوری اشاره دارد، اما با توجه به میزان ضد آب بودن دستگاه می توان گفت به طور قطع سازنده در ساخت آن قابلیت کاربرد در محیط های خارجی را مدنظر داشته است و می توان توقع داشت استفاده از این ساعت زیر نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی مثل باران به سادگی امکان پذیر باشد.

منبع این گزارش همچنین یک عکس تازه نیز (تصویر مطلب) از مدل منتشر کرده که در آن مثل تصویر پیشتر منتشر شده، تفاوت این نسخه با دو مدل دیگر نسل دوم مشهود است.

در مورد جزئیات دیگر از جمله مشخصات سخت افزاری دستگاه اما هنوز اطلاعی منتشر نشده است و لازم است برای این منظور تا فردا و آغاز کنفرانس موتورولا در نمایشگاه IFA برلین منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • تایسون
    تایسون | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    ساعت مچی قبل از مشخصات، باتری و شارژرهی خوب نیاز داره. حالا میخواد بهترین نمایشگر و بهترین سخت افزار هم داشته باشه اما بدون باتری دو زار ارزش نداره.
    گول بازاریابی شرکتهارو نخورید. این صنعت همش ناقصه

  • Masoud
    Masoud | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    به حضرت پول قسم بیاد ایران اگر این دلالان محترم بذارن میخرمش!

مطالب پیشنهادی