ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اوایل سال 2016 موعد عرضه Deus Ex: Mankind Divided خواهد بود

پیش از برگزاری نمایشگاه E3، اسکوئر انیکس بالاخره از نسخه ی بعدی Deus Ex: Mankind Divided پرده برداشت و در E3 نیز نمایشی جذاب از آن شاهد بودیم. نقش آفرینی هایی با اکشن جذاب کمیاب ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

پیش از برگزاری نمایشگاه E3، اسکوئر انیکس بالاخره از نسخه ی بعدی Deus Ex: Mankind Divided پرده برداشت و در E3 نیز نمایشی جذاب از آن شاهد بودیم. نقش آفرینی هایی با اکشن جذاب کمیاب اند و Deus Ex یکی از منحصر به فردترین تجربه های ممکن را ارائه می دهد. امروز این شرکت ژاپنی از تاریخ عرضه و همچنین ورژن کلکسیونی بازی پرده برداشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ 23 فوریه برابر با 4 اسفند منتشر خواهد شد و اگر علاقه مند به نسخه مخصوص کلکسیونرها هستید، تصویر زیر برای شماست.

Deus-ex-mankind-divided-collectors-edition-600x367
Deus Ex: Mankind Divided Collector’s Edition

پس از نمایش E3، فرصتی پیدا کردیم تا نگاه نزدیک تر به گیم پلی داشته باشیم و تفاوت های آن را با نسخه پیشین بررسی کنیم:

اولین و مهم ترین ویژگی نسخه ی جدید، آزادی عمل بسیار بیشتر در بازیست و سازندگان هم بر این ویژگی بازی شان مانور بسیاری می دهند. در تریلری از بازی، برای رسیدن به هدف، چندین و چند راه وجود دارد که خود هر یک دچار انشعاباتی می شوند. سیستم هک این بار کاملا متفاوت شده است و تجربه ی بازی را کاملا دگرگون می کند.

اولا اینکه دیگر لازم نیست برای هک کردن به هدف نزدیک شد و از راه دور هم می توان به هک کردن پرداخت و دیگر آن که تعداد آیتم های قابل هک به طرز فزاینده ای بیشتر است. دیگر هک تنها به چیزهایی مثل باز کردن درها یا به کار انداختن ربات ها محدود نمی شود و می توان از آن برای ایجاد معابر جدید، کشتن دشمنان به روش های گوناگون و غیره استفاده کرد. البته باید خاطر نشان کرد که مینی گیم هک نسخه ی قبلی هم چنان در برخی از موارد وجود دارد و کاربردیست.

تجهیزات جدیدی در اختیار جنسن قرار داده شده است که آزادی عمل بازی را تا حد بازی هایی نظیر متال گیر سالید یا اسپلینترسل بالاتر می برد. برای مثال جنسن حالا می تواند از میان دو پلتفرم با فاصله ی نسبتا زیاد بجهد و از همین قابلیت جهش برای کشتن دشمنان هم بهره گیرد. از سوی دیگر سلاح های جدید و متنوعی نظیر نانو بلید به او اجازه می دهند که دشمنان را با هدف مندی بیشتری از پای در بیاورد.

تریلر معرفی بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    مطمئنن امسال جذاب ترین و بهترین سال داخل حوزه گیمینک محسوب می شه و مطمئنن سال دیگه همچین جذابیتی وجود نداره و این بازی هم به راحتی می تونه مانور بده /

مطالب پیشنهادی