ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و سیسکو همکاری مشترک خود را اعلام کردند

در سال ۲۰۰۷ و پس از استفاده اپل از نام «iPhone» برای تلفن هوشمندش، کمپانی سیسکو از اپل شکایت کرد چرا که امتیاز تجاری استفاده از همین نام را در اختیار داشت. Cisco این نام را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در سال ۲۰۰۷ و پس از استفاده اپل از نام «iPhone» برای تلفن هوشمندش، کمپانی سیسکو از اپل شکایت کرد چرا که امتیاز تجاری استفاده از همین نام را در اختیار داشت. Cisco این نام را در سال ۲۰۰۰ برای خود ثبت کرده بود چرا که در آن زمان، همین شرکت هم در حال تحقیقات گسترده ای در مورد دستگاهی بود که بتواند اینترنت را به کاربران، در حال حرکت و فراتر از کامپیوترهای شخصی عرضه کند.

«جابز» اما با Cisco به مذاکره پرداخت و مشخص هم نشد که چگونه این نام در نهایت به اپل رسید. امروز ولی روابط این دو شرکت وارد مرحله ای جدید شد؛ اپل و سیسکو همکاری خود را به شکل رسمی اعلام کرده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته شده که این همکاری آغاز گشته تا محصولات اپل، از جمله آیفون و آیپد بتوانند استفاده تجاری بیشتری برای سازمان ها داشته باشند.

حال مشخص گردیده که آقای تیم کوک و جان چمبرز، مدیران عامل اپل و سیسکو، بیش از ۱۰ ماه در حد مذاکره در خصوص ابعاد این همکاری بوده اند.

آقای کوک در همین رابطه می گوید: «برای ما مشخص گشته که همکاری با سیسکو، می تواند باعث شود تا کاربردهای تجاری محصولاتمان را به مرحله تازه ای وارد کنیم.»

همچنین در متن این اعلامیه گفته شده: «شبکه های سیسکو و دستگاه های مبتنی بر iOS بهینه شده اند تا به شکل صحیحی با هم کار کرده و از ثبات بسیار بالایی برخوردار گردند. این مسائل در کنار هم باعث خواهند شد تا کاربران، بتوانند به بهره وری بالاتری دست پیدا کنند.»

بر همین اساس می توان متصور بود که دسترسی کاربران پلتفرم iOS به سرویس های سیسکو همانند Spark، Telepresence و WebEx به شکل آسان و بهینه تری انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    سیستم عاملی با نام iOS در هر دو شرکت وجود داره!! نمیدونم با این تشابه اسمی چطور کنار اومدن...

  • HotsonHor M.A.M
    HotsonHor M.A.M | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    " «جابز» اما با Cisco به مذاکره پرداخت و مشخص هم نشد که چگونه این نام در نهایت به اپل رسید. "
    احتمالا از نیروی تحریف واقعیتش استفاده کرده.
    از این نوع همکاری‌های خیلی حال می‌ده هم دو تا شرکت رشد می‌کنند و هم کاربرا از مزایای بیشتری بهره می‌برند.

مطالب پیشنهادی