ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درز اطلاعاتی جدید در مورد مدل سال 2015 نکسوس 5؛ آیا این تلفن هوشمند در سطح یک پرچمدار نیست؟

بسیاری از کاربران انتظار دارند که مدل سال 2015 تلفن هوشمند نکسوس 5 یک دستگاه جذاب و قابل توجه اندرویدی با بهره گیری از جدیدترین نسخه این سیستم عامل اپن سورس باشد که بدون کوچک ترین دستکاری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بسیاری از کاربران انتظار دارند که مدل سال 2015 تلفن هوشمند نکسوس 5 یک دستگاه جذاب و قابل توجه اندرویدی با بهره گیری از جدیدترین نسخه این سیستم عامل اپن سورس باشد که بدون کوچک ترین دستکاری و بهینه سازی از سوی شرکت های سازنده یا اپراتورهای موبایلی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

پس از درز اطلاعات و تصاویر متعدد از این دستگاه، حالا گزارشی به دست آمده که نتنها دانسته های قبلی مان در مورد نکسوس 5 را تایید می کند بلکه نشان می دهد قیمت این محصول چندان هم بالا نخواهد بود.

منبع موثقی که با سایت Android Police مصاحبه داشته مشخصات و امکانات کلی نکسوس 5 آتی را توضیف نموده و ادعا کرده که این خصوصیات کاملا با اطلاعات لو رفته قبلی همخوانی دارند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاه مورد بحث دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، چیپست اسنپدراگون 808، پردازنده گرافیکی Andreno 418، سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، پورت یو اس بی تایپ سی (یا از نوع  USB 2.0 یا USB 3.0) و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از نسخه 6.0 اندروید نیز پشتیبانی می کند.

این تلفن هوشمند قرار است که در قالب سه رنگ مختلف از جمله مشکی، سفید و آبی عرضه گردد و انتظار می رود که تا پایان ماه سپتامبر وارد بازار شود. البته جزئیات مربوط به قیمت نکسوس 5 هنوز هم منتشر نشده اما به نظر نمی آید که خرید این موبایلِ پایین تر از پرچمدار، فشار زیادی را به خریدارانش تحمیل نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • شایان
    شایان | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    اندروید 6.0 فعلا معرفی نمیشه
    نسخه ی بعدی اندروید 5.2

  • BuBo
    BuBo | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    آقا من نسکوس 5 ـم توسط کاربر پوکید، میدونم طلسم نکسوس هستم و باید دو ماه با این گوشی زاقارتا کنم تا این بیاد، ولی میخواستم دلمو بزنم به دریا برم لومیا 930 بگیرم، دو چیز میترسم اذیتم کنه.
    1. UI نصبت خشک که حتی بعضی عشاق وین فون هم ازش مینالن. ( چون آدمی هستم که وسواس جابز رو تو گرافیک دارم واقعا).
    2. این که سرویس های گوگل که برای ما ایرانی ها هم خیلی کاربردیه داخلش نیست.
    موندم چیکار کنم. صبر یا دل زدن به دریا.

  • BuBo
    BuBo | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    ببخشید زومیت جان کسی میگه آیفون در حد یه پرچمدار نیست چون از هسته و رم و مگا پیکسل و Resolution کمتری برخورداره؟ نه! حالا چرا؟ چون همونا جواب کار iOS و بازی های خوب رو میده.

    در مورد نکسوس + موتو ها هم همینه، چرا چون اندروید خام دارن، یه ماه با Moto X 2014 که با 801 ساخته شده بندازید متوجه حرف من میشید، حتی نکسوس 5 2013 ساخته شده با 800.
    اینام ما باید توضیح بدیم؟

  • آتبین
    آتبین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    بی صبرانه منتظرش هستم.
    این نفس جان دامنم برتافته است / بوی پیراهان یوسف یافته است

  • Ayoob
    Ayoob | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    کی عرضه میشه؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی