ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرصه بر HTC تنگ تر می شود؛ اخراج 600 نفر دیگر از نیروهای این شرکت ظرف روزهای آتی

اواخر مردادماه خبری منتشر شد که نشان می داد اچ تی سی در نظر دارد 15 درصد از نیروهای کاری خود (حدودا 2300 نفر) را در راستای تلاش هایش برای کاهش هزینه ها اخراج نماید، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

اواخر مردادماه خبری منتشر شد که نشان می داد اچ تی سی در نظر دارد 15 درصد از نیروهای کاری خود (حدودا 2300 نفر) را در راستای تلاش هایش برای کاهش هزینه ها اخراج نماید، اما ظرف 24 ساعت گذشته خبرهای دیگری در این رابطه به گوش رسیده که همگی بر وخیم بودن اوضاع این کمپانی تایوانی تاکید دارند.

براساس اعلام رسانه های بومی تایوان، این شرکت تولید کننده تلفن همراه از برنامه هایش برای حذف 600 جایگاه شغلی دیگر در دو کارخانه تولیدی اش واقع در زادگاه خود خبر داده و در این گزارشات منبع اعلام کننده خبر هم مقامات دولتی دو شهر بزرگ تایوان ذکر شده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اچ تی سی پیشتر اظهار نموده بود که در نظر دارد طبق برنامه ریزی های جهانی خود برای تغییر ساختاری کسب و کارش، هزینه های عملیاتی اش را تا 35 درصد کاهش دهد. در عین حال این شرکت تلاش دارد تا تنوع بیشتری به خط تولید محصولات خود ببخشد و به سمت تکنولوژی های جدیدی نظیر واقعیت مجازی حرکت نماید.

براساس این گزارشات، قرار است که در حدود 200 نفر از کارکنان کارخانه این شرکت واقع در تایپه اخراج گردند و عذر 400 نفر دیگر هم از تاسیسات Taoyuan خواسته شود که در 50 کیلومتری غرب تایپه واقع شده. گفتنی است که این دو کارخانه به ترتیب 2900 و 9000 نفر نیرو دارند.

این شرکت تایوانی همچنین شایعات جدید دال بر برنامه ریزی هایش برای فروش کارخانه تولیدی اش در شانگهای را رد کرده است، با این همه، رسانه های چینی گزارش داده اند که در حدود 600 نفر از کارکنان این تاسیسات به خاطر تعلیق فعالیت های کارخانه، ترک شغل خود را گفته اند.

البته این شرکت در مقام رد شایعات مربوط به احداث یک کارخانه جدید در اندونزی برآمده و ظاهرا قصد ندارد هیچگونه اطلاعاتی را در مورد وضعیت خود ارائه دهد. لذا برای مشخص شدن صحت و سقم این خبرها، فعلا راهکار دیگری جز انتظار کشیدن برای اظهار نظر رسمی مدیران HTC وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محـــــــــــــــــــــــــــــمّد
    محـــــــــــــــــــــــــــــمّد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    این شرکت هاهم هرجا کم میارن کارمند های بدبخت رو اخراج میکنن


    گناه دارن خوب
    :cry:

  • sima
    sima | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    اگر ظاهر تکراری و همون اسنپدراگون 810 رو دوباره به کار ببره

    عرصه بیش از حد تنگ میشه .... :)

مطالب پیشنهادی