ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی لنوو لپ تاپ و کامپیوترهای All-In-One جدیدی را معرفی کرد

لنوو امروز چندین نمونه جدید از لپ تاپ و کامپیوترهای All-In-One خود را معرفی کرد که با هدف افزایش بهره وری برای تجارت و کسب و کار های کوچک توسعه یافته اند. سری جدید از ThinkPad ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

لنوو امروز چندین نمونه جدید از لپ تاپ و کامپیوترهای All-In-One خود را معرفی کرد که با هدف افزایش بهره وری برای تجارت و کسب و کار های کوچک توسعه یافته اند. سری جدید از ThinkPad ها، با کد E شناخته خواهند شد و دربرگیرنده دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچ هستند که از کارایی و قدرت مناسبی نیز برخوردارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نمونه های جدید که با کد ThinkPad E شناخته می شوند، با اسکنر اثر انگشت نیز همراه گشته اند و زمانی که کاربر آن را خارج از محیط اداری مورد استفاده قرار دهد نیز، می توانند تا ۹ ساعت با عمر باتری خود به کار مشغول شوند.

در کنار عمر باتری ۹ ساعته، لپ تاپ های سری ThinkPad E از آخرین دستاوردهای شرکت اینتل و AMD در زمینه پردازشی نیز بهره می جویند. این سری از لپ تاپ ها به ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده اند و درایو ذخیره سازی آنها نیز از نوع SSD است.

لنوو همچنین از تکنولوژی RealSense اینتل نیز در دوربین این محصولات بهره گرفته تا اپلیکشین های تشخیص چهره بتوانند از این ویژگی نهایت استفاده را ببرند.

شرکت مورد بحث جدا از لپ تاپ هایش، خط تولید کامپیوترهای رومیزی All-In-One را نیز بروز کرده است. در حال حاضر سه مدل با نام های Lenovo S، Lenovo S200 و S500 معرفی شده اند که هر کدام ترکیب های سخت افزاری متفاوت اما قدرتمندی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. نمونه های یاد شده با نمایشگر های ۱۹.۵، ۲۱.۵ و ۲۳ اینچی به بازار خواهند آمد و در صورت نیاز، کاربر می تواند آنها را نمایشگر لمسی نیز سفارش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alecferaa
    Alecferaa | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    تینکپد ها افتضاح شدن . خصوصا سری e که از اول افتضاح بود . کافیه با یه لپتاپ معمولی تو فتوشاپ و یا اتوکد و 3d باهاش کار سنگین کنید. اغلب مشکل باتری و شارژ نشدن پیدا می کنند . بی نهایت بی ریخت هستن ادعای محکم بودن هم فقط یه حقه تبلیغاتیه . آخه اصلا سری E که از سایر مدل های تجاری هم ارزون تره چطور می تونه با کیفیت باشه؟

  • فرزین
    فرزین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    کیفیتش مناسب نیست.
    در مورد کیبوردش هم باید بگم یکی دو تا مدلی که داشتم، واقعا افتضاح بودن.
    کلید اینترش یکم از یک کلید معمولی بزرگ تره. خب این چه وضعشه! طرف داشته شوخی می‌کرده. اشتباهی رفته توی تولید انبود.

  • sima
    sima | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    برای من سواله چرا دیگه برند Dell تو ایران زیاد فعالیت نداره ؟؟؟؟؟؟

  • حمیـــد (نیم کیلوباش)
    حمیـــد (نیم کیلوباش) | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    تینکپد ، انتخاب هر گیک واقعی

مطالب پیشنهادی