ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گیم استاپ: فروش پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به تناسب نسل پیش 3 و 2 برابر افزایش داشته است

تونب بارتل، یکی از مسئولین فروشگاه زنجیره ای گیم استاپ در جلسه مالی اخیر شرکت توضیحات جالب توجهی برای سرمایه گذاران داشت. فروش هر دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در قیاس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

تونب بارتل، یکی از مسئولین فروشگاه زنجیره ای گیم استاپ در جلسه مالی اخیر شرکت توضیحات جالب توجهی برای سرمایه گذاران داشت. فروش هر دو کنسول اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در قیاس با نسل پیش افزایشی دو و سه برابری داشته که خبری خوش برای صنعت بازی های ویدیویی است.

وی می گوید فروش پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در گیم استاپ قویا در حال پیشروی است و به راحتی می تواند آمار فروش پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 را پشت سر گذارد. در مشابه همین بازه ی زمانی، پلی استیشن 4، سه برابر بیشتر از پلی استیشن 3 فروش داشته اما این جهش برای کنسول های مایکروسافت، دو برابر است.

در سخنان بارتل آمده: «علی رغم نزول کلی بازار، فروش سخت افزارهای جدید در ایالات متحده 13.6 درصد پیشرفت داشته. در بیست و دومین ماه عرضه کنسول ها به بازار، فروش آن ها همچنان قوی است.»

بارتل می گوید گیم استاپ، مسئول توزیع بیش از نیمی از بازی های منتشر شده در ایالات متحده است. اگرچه سهام این شرکت 1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته، اما گیم استاپ 1.2 درصد نسبت به سال پیش، فروش کمتری تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم
    BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    این است قدرت پلی استیشن . مایکی کارش نرم افزاره نه سخت افزار . حالا حالاها کار داره

مطالب پیشنهادی