ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین های تلفن هوشمند اکسپریا Z5

در گذر زمان، همواره یکی از بارزترین مشخصات تلفن های هوشمند سونی، دوربین آنها بوده و شرکت ژاپنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا طرفداران عکاسی را با کیفیت بالای سنسورهای دوربین خود، تحت تاثیر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۰

در گذر زمان، همواره یکی از بارزترین مشخصات تلفن های هوشمند سونی، دوربین آنها بوده و شرکت ژاپنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا طرفداران عکاسی را با کیفیت بالای سنسورهای دوربین خود، تحت تاثیر قرار دهد.

نباید فراموش کرد که تقریبا همه سازندگان تلفن های هوشمند، علاقه مند به خرید سنسورهای سونی و استفاده از آنها در تلفن های هوشمندشان هستند، به گونه ای که این شرکت نمی تواند پاسخگوی تقاضا برای آنها باشد. در موبایل های سری گلکسی، آیفون های اپل و تقریبا همه اسمارت فون های برتر بازار، از سنسورهای ساخت سونی استفاده می شود و حال این شرکت، پرچمدار جهانی خود برای سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده است؛ پرچمداری که سونی، مشخصا بهترین و جدیدترین سنسور خود را در آن به کار برده و می خواهد ثابت کند که در زمینه دوربین، حرف اول را در میان سازندگان اسمارت فون ها می زند.

در برلین و پس از رویداد اختصاصی سونی در حاشیه نمایشگاه IFA، فرصت این را پیدا کردیم که با اکسپریا Z5 کار کرده و دوربین آن را مورد آزمایش قرار دهیم. در ادامه این مطلب، می توانید تصاویر به ثبت رسیده با دوربین اصلی و همچنین دوربین جلویی دستگاه مورد بحث را مشاهده فرمایید. لطفا توجه داشته باشید که تصاویر یاد شده با سایز اصلی در این بخش قرار گرفته اند و دارای حجم بالایی هستند. با دیجیاتو همراه باشید.

جهت دیدن تصاویر در سایز و اندازه اصلی، روی آنها کلید کنید.

DSC_0012

DSC_0005

DSC_0006

DSC_0007

با نهایت مقدار زوم
با نهایت مقدار زوم
نمونه تصویر سلفی از دوربین جلوی سونی اکسپریا Z5
نمونه تصویر سلفی از دوربین جلوی سونی اکسپریا Z5
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (46 مورد)
  • Milad_Fazeli
    Milad_Fazeli | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    با سلام دوستان منz3دو سیم کارت d6633دارم دوستم درست گفت این رو 8مگا پیکسل عکس گرفته حجمش شده 2مگ اندازه 20مگا پیکسل من حجمش 10مگابایته اینم نمونه عکس

  • مهدی
    مهدی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    اینا که با کیفیت اصلی نیست وگرنه هر عکس 8- 9 مگ می‌بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی