ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی: نگاه نزدیک دیجیاتو به تلفن هوشمند اکسپریا Z5 از سونی

سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵،‌ پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد. این ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۳

سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵،‌ پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد.

این موبایل با ظاهری زیبا و بروز ترین سخت افزار، آمده تا در دل هواداران پلتفرم اندروید جای گیرد. در این میان باید اشاره کرد که سونی در مراسم خود از قابلیت هایی خبر داد که برای اولین بار در یک موبایل هوشمند دیده می شوند. یکی از این ویژگی ها را می توان قابلیت فوکوس خودکار فوق سریع این تلفن همراه دانست که در میان کل اسمارت فون های توسعه یافته تا کنون، بی نظیر است.

از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به اکسپریا Z5 در کنفرانس سونی را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • mehdi m
    mehdi m | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    وقتی ال جی اولین گوشی Qhd رو به بازار جهانی عرضه کرد همه سایت ها بهش حمله ور شدن که اهای مردم چشم انسان قابلیت تشخیص این صفحه با FHD رو نداره این همه تراکم پیکسلی به چه کار میاد و ... ولی با این همه فروش خوبی کرد.
    چند ماه بعد سامسونگ نوت 4 و نوت اج و ... هم Qhd زدند اما حالا که سونی تراکم پیکسلی بالای 800 رو توی یه صفحه 5.5 اینچی جا داده واقعا تعجب می کنم که کجان اون سایت ها و کاربرا
    بعضی ها حقشونه که پول برند بدند

  • داوود
    داوود | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    تاریخ که داخل ایران میاد کیه؟ تا اومد میخرم خدا کنه قیمتش بالا نباشه. چرا هیچ وقت داخل گزارش ها از اسپیکر و کیفیت اونها حرفی زده نمیشه!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی