ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترموستات جدید Nest، نمایشگر بزرگ و بهتری دارد

کمپانی نست امروز از ترموستات جدید خود تحت عنوان Nest Themostat پرده برداشت. دستگاه های جدید نسبت به نسل پیشین نمایشگری بزرگ تر و رزولوشنی بالاتر دارند، با این حال باریک تر هم هستند. هنوز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

کمپانی نست امروز از ترموستات جدید خود تحت عنوان Nest Themostat پرده برداشت. دستگاه های جدید نسبت به نسل پیشین نمایشگری بزرگ تر و رزولوشنی بالاتر دارند، با این حال باریک تر هم هستند. هنوز هم این ترموستات ها شبیه یک توپ هاکی بزرگ و صیقل خورده اند که نمایشگری در میانه ی آن قرار دارد.

نمایشگر ۴۰ درصد بزرگ تر است و ۲.۵ اینچ قطر دارد. در هر اینچ از این نمایشگر، ۲۲۹ پیکسل نمایش داده می شود که نسبت به مدل پیشین ۲۵ درصد پیشرفت داشته. آخرین مدل ترموستات نست تقریبا ۳ سال پیش معرفی شده بود و حالا با نسل سوم طرف هستیم.

بزرگ ترین تغییر نسل سوم به نسبت نسل دوم، نمایشگر بزرگ تر و شفاف تر است که ظاهر جذاب تری به ارمغان می آورد. حالا دیگر در هر نقطه ای از خانه که باشید به راحتی می توانید ارقام به نمایش درآمده را مشاهده کنید. ترموستات نست حالا تشخیص می دهد که شما در خانه هستید یا خیر. همچنین اگر مایل باشید می توانید از آن به عنوان یک ساعت هم استفاده کنید.

آپدیت نرم افزاری جدیدی که برای ترموستات های پیشین نیز عرضه خواهد شد به ترموستات اجازه می دهد تا بیش از حد گرم شدن خانه را مورد ارزیابی قرار داده و اگر لزومی به تعمیر لوازم گرمایشی بود اطلاع رسانی کند.

ابزارهای خانگی نست، مخصوصا این ترموستات با ظاهر فریبنده اش، در طولانی مدت سبب کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش می شود. ترموستات نسل سوم نست، امروز از طریق آمازون، بست بای، تارگت و دیگر فروشگاه ها با قیمت ۲۴۹ دلاری به فروش می رسد اما اگر به نسل پیشین علاقه دارید، می توانید حالا آن ها را با ۱۹۹ دلار خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی