ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حافظه RAID وسترن دیجیتال 12 ترابایت ظرفیت دارد

وسترن دیجیتال از حافظه جدیدی برای کاربران کامپیوتر رومیزی رونمایی کرد که ظرفیت و سرعت بسیار بالایی دارد. این حافظه که MyBook Pro نام دارد، از نوع حافظه RAID است و از فناوری تاندربولت 2 ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۴

وسترن دیجیتال از حافظه جدیدی برای کاربران کامپیوتر رومیزی رونمایی کرد که ظرفیت و سرعت بسیار بالایی دارد. این حافظه که MyBook Pro نام دارد، از نوع حافظه RAID است و از فناوری تاندربولت 2 اینتل برای انتقال اطلاعات بهره می گیرد. این حافظه با استفاده از فناوری یاد شده می تواند تا سرعت 435 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را جا به جا کند.

MyBook Pro در چهار ظرفیت 6، 8، 10 و 12 ترابایتی عرضه خواهد شد. این مدل ها به هارد درایوی با سرعت 7200 دور بر ثانیه مجهز هستند اسلات های مختلف این حافظه RAID قابلیت جداسازی دارند.

این حافظه دارای دو درگاه Thunderbolt 2 با سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه و دو درگاه USB 3.0 در جلوی خود است. دو درگاه تاندربولت همچنین امکان اتصال دستگاه های متعدد به صورت سری را نیز فراهم می کنند. ولتاژ این درگاه ها به گونه ای است که امکان شارژ و سینک کردن تبلت، تلفن هوشمند و دوربین را می توانند فراهم کنند.

کنترلر RAID این حافظه، تنظیماتی از جمله RAID 0 (پیش فرض)، RAID 1 و JBOD را در بر می گیرد. MyBook Pro با 3 سال وارانتی عرضه می شود و مدل های 6، 8، 10 و 12 ترابایت آن به ترتیب 599، 749، 899 و 999 دلار قیمت دارند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سیدمحمدرضاهاشمی
    سیدمحمدرضاهاشمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سامسونگ بیشترین حافظه برای هارد زده 16 ترا

مطالب پیشنهادی