ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی رسمی ایسر از دو موبایل اقتصادی Liquid Z320 و M320

همانطور که گفته شد ایسر امروز هفت دستگاه  موبایل جدید عمدتا ارزان قیمت و اقصادی را معرفی کرد که Liquid Z320 (با بهره گیری از سیستم عامل اندروید) و  Liquid M320 همراه با ویندوز 10 در این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۶

همانطور که گفته شد ایسر امروز هفت دستگاه  موبایل جدید عمدتا ارزان قیمت و اقصادی را معرفی کرد که Liquid Z320 (با بهره گیری از سیستم عامل اندروید) و  Liquid M320 همراه با ویندوز 10 در این میان قرار داشتند.

این دو موبایل نیز همچون مدل های Z330 و M330 از چیپست اسنپدراگون 210 بهره می برند اما از استاندارد ارتباطی LTE پشتیبانی نمی کنند.

از دیگر امکانات این دستگاه ها می توان به یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی اشاره نمود.

برای اطلاع از سایر مشخصات این دو محصول در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در لیست مشخصات اعلام شده برای هر دوی این دستگاه ها می توان به نمایشگر 4.5 اینچی با رزلوشن 480 در 854 پیکسل اشاره کرد که تراکم پیکسلی 218 PPI را برای آنها به ارمغان می آورد.

این دو دستگاه علیرغم امکانات سخت افزاری ضعیف و همچنین قیمت پایین شان به سیستم صوتی DTC Studio مجهز گردیده اند که وعده عملکردی بسیار عالی را در زمان پخش موسیقی به کاربرانشان می دهند.

فناوری Bluelight Shield ایسر نیز در این دو تلفن همراه حاضر است؛ این فناوری در اصل نوعی اپلیکیشن است که میزان نورهای آبی را در صفحه کنترل می کند تا در زمان استفاده شبانه از دستگاه چشمان کاربر دچار خستگی نشوند و می توان آن را به لحاظ عملکردی به اپلیکیشن های ثالثی نظیر Twilight تشبیه کرد.

موبایل های جدید ایسر در فازهای محتلفی وارد بازار می شوند که شروع آن در ماه سپتامبر و پایانش نیز در دسامبر است. گفتنی است که هنوز هم در مورد قیمت یا تاریخ دقیق عرضه آنها حرفی به میان نیامده.

Liquid-M320

 

Liquid-Z320

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • هوادار اچ تی سی
    هوادار اچ تی سی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    دیگه دوره زمونه ی گوشی های پایین رده به سراومده.ایسر اشتباه کرد

  • MeysaM
    MeysaM | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    پشتش چرا اینجوریه؟؟ دوتا دوربین داره؟ یا اسپیکره اون؟

مطالب پیشنهادی