ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های Aspire V Nitro ایسر، سخت افزار گیمینگ را با طراحی معمولی ارائه می کنند

ایسر که به تازگی سری گیمینگ Predator خود را معرفی کرده، از لپ تاپ جدیدی از سری Aspire V Nitro رونمایی نموده که سیستم گیمینگ را در قالب یک لپ تاپ با طراحی معمولی ارائه ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۲

ایسر که به تازگی سری گیمینگ Predator خود را معرفی کرده، از لپ تاپ جدیدی از سری Aspire V Nitro رونمایی نموده که سیستم گیمینگ را در قالب یک لپ تاپ با طراحی معمولی ارائه می کند.

این لپ تاپ ها به پردازنده های Core i7 و Core i5 نسل شش اینتل یعنی Skylake و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX960m مجهز هستند که حافظه ای بیش از 4 گیگابایت دارند. این سری تا 512 گیگابایت حافظه SSD را نیز پشتیبانی می کند و در صورت تمایل می توانید تا 32 گیگابایت رم روی آن ها نصب کنید. این لپ تاپ همچنین از USB-C نسخه 3.1 و تاندربولت 3 با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه در بالاترین مدل یعنی Black Edition پشتیبانی می کنند. تمامی مدل ها نیز قابلیت پشتیبانی از نمایشگر 4K را دارند.

با این که سری Nitro نسبت به سری Predator متعادل تر هستند، اما نباید انتظار داشته باشید ظرافت بیشتری داشته باشند. بعضی مدل های این سری ضخامت زیادی دارند و وزن آن ها تا 3.2 کیلوگرم می رسد. مدل 15 اینچی Black Edition وزنی معادل 2.3 کیلوگرم دارد.

ایسر وعده داده باتری این سری تا 8 ساعت دوام بیاورد که برای چنین سخت افزار قدرتمندی عدد رضایت بخشی است. قیمت سری نیتروی لپ تاپ های ایسر از 999 دلار برای مدل 15 اینچی و از 1099 دلار برای مدل 17 اینچی شروع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hassan
    hassan | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    مسخره کردن ما رو من یک ساله تمومه منتظر مدل black edition هستم هنوز نیومده بعد هر روز یه وعده جدید از یه مدل بهتر میدن

  • JimLi
    JimLi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    وای قیمتش عالیه

  • m. masoud
    m. masoud | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    وزنش برای لپ تاپ گیمینگ خوبه

مطالب پیشنهادی