ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلی استیشن ۴ در بروزرسانی بعدی از فضای ابری بیشتر و استریم در یوتوب برخوردار می شود

طبق پست امروز بلاگ رسمی پلی استیشن، PS4 در بروزرسانی بعدی دارای فضای ابری بیشتر و همچنین قابلیت استریم زنده بازی ها در یوتوب خواهد شد. آپدیت نسخه 3.00 یکی از بزرگترین بروزرسانی های است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

طبق پست امروز بلاگ رسمی پلی استیشن، PS4 در بروزرسانی بعدی دارای فضای ابری بیشتر و همچنین قابلیت استریم زنده بازی ها در یوتوب خواهد شد. آپدیت نسخه 3.00 یکی از بزرگترین بروزرسانی های است که PS4 در طول دوره عمر خود دریافت خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با بروزرسانی به نسخه 3.00، فضای ابری کاربران PS4 از یک گیگابایت به 10 گیگابایت ارتقا خواهد یافت که از این فضا می توان برای ذخیره کردن بازی ها بهره گرفت. مضاف بر این، بروزرسانی یادشده نواری به داشبورد کنسول برای چک کردن فضای ابری خواهد افزود تا از فضای اشغال شده در آن باخبر شوید.

کاربران PS4 پیش از این قادر به استریم زنده بازی ها در توئیچ بودند، اما بروزرسانی جدید این امکان را در یوتوب هم میسر خواهد کرد و می توان تصاویر در حال استریم شدن را از طریق اپلیکیشن موبایل و کانال YouTube Gaming دنبال نمود. به غیر از استریم های طولانی، سونی برای اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه مدت نیز نقشه ای ریخته و قصد دارد از دکمه Share روی کنترلر برای اشتراک کلیپ های 10 ثانیه ای در توئیتر بهره بگیرد.

در بروزرسانی نسخه 3.00 رابط کاربری و ساخت مجامع گیمری هم دستخوش تغییراتی گشته. رویدادهای درون بازی همچون double-XP weekend حالا در یک هاب اختصاصی برای رویدادها نمایان می شوند، و ضمنا کاربران می توانند به ساخت گروه های اجتماعی در مورد بازی یا علاقه مندی های خود اقدام نمایند. هر کدام از این انجمن ها دارای تالار گفتگو‌ و مکانی برای اشتراک اسکرین شات ها خواهند بود و ورود به آن راه ساده ای برای بازی کردن با دیگر اعضاست.

اگر با عده خاصی به بازی می پردازید، به زودی می توانید این افراد را در یک گروه گردآوری کنید. ضمنا ورود به بازی دوستان از طریق صفحه Now Playing هم آسان تر می گردد، و قادر خواهید بود تا با ارسال درخواست، بازی دوست خود را به طور همزمان مشاهده کنید.

سونی هنوز برای این بروزرسانی تاریخ عرضه ای را معین نکرده، اما گفته شده که افراد منتخب در برنامه تست بتای پلی استیشن می توانند به زودی این قابلیت های جدید را امتحان کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی