ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: کنفرانس خبری وسترن دیجیتال در IFA 2015

وسترن دیجیتال در کنفرانس که امروز برگزار کرد، از سرویس های ابری و هارد درایوهای جدید خود رو نمایی کرد. این شرکت که از بزرگترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان سخت افزارها و سرویس های ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۵

وسترن دیجیتال در کنفرانس که امروز برگزار کرد، از سرویس های ابری و هارد درایوهای جدید خود رو نمایی کرد. این شرکت که از بزرگترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان سخت افزارها و سرویس های ابری شخصی است، امکانات جدیدی را به سرویس ها و محصولات ابری اش یعنی My Cloud OS و My Cloud Mirror اضافه کرده که از نظر کارایی، آن ها را به دراپ باکس و وان درایو نزدیک تر می کند.

این شرکت امروز از MyBook Pro جدید که یک حافظه پر سرعت 12 ترابایتی است نیز رونمایی کرد. دیگر محصولاتی که وسترن دیجیتال معرفی نمود شامل هارد درایوهای اکسترنال و اینترنال جدید این شرکت هستند.

در ادامه مطلب با گزارش تصویری دیجیاتو از کنفرانس خبری وسترن دیجیتال همراه باشید.

IMG_8742

عمده ترین بهبودهای سرویس ابری شخصی وسترن دیجیتال، قابلیت سینک شدن فایل ها از یک دیرکتوری خاص روی کامپیوتر شما است. بنابراین می توانید آدرس پوشه مورد نظر را وارد کنید تا محتویات آن به طور خودکار روی فضای ابری متصل به روتر شما سینک شوند. قابلیت دیگری که اضافه شده، امکان سینک کردن تصاویر از موبایل روی فضای ابری شخصی شما است که مانند یک هارد درایو اما به صورت بی سیم به روتر شما متصل می گردد.

IMG_8745

وسترن دیجیتال My Cloud Mirror 2 را نیز معرفی کرد که یک فضای ابری سخت افزاری است که به روتر وصل می شود. My Cloud Mirror 2 دارای دو فضای جداگانه است تا از اطلاعات پشتیبان بگیرد و حداکثر اطمینان برای حفاظت از اطلاعات را حاصل کند.

IMG_8746

این شرکت همچنین SDK مخصوص این سرویس ابری را معرفی کرد تا توسعه دهندگان بتوانند اپلیکیشن ها و کاربردهای جدیدی برای آن تعریف کنند.

IMG_8747

IMG_8750
MyBook Pro

 

IMG_8752
My Cloud Mirror 2

 

IMG_8753

IMG_8758

IMG_8761

IMG_8763

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    ای جان! گزارش اختصاصی! چه قدر هم عالی! عاشق این MyBook Pro شدم! البته استفاده از WeBook Pro بهتره!

مطالب پیشنهادی