ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی احتمالا به زودی از ساعت هوشمند ورزشی خود رونمایی خواهد کرد

طی هفته ی پیش رو، سامسونگ حرف های زیادی برای گفتن در مورد Gear S2 دارد و موتورولا نسل جدید Moto 360 را به زودی معرفی و در تاریخ ۸ سپتامبر عرضه خواهد کرد. این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

طی هفته ی پیش رو، سامسونگ حرف های زیادی برای گفتن در مورد Gear S2 دارد و موتورولا نسل جدید Moto 360 را به زودی معرفی و در تاریخ ۸ سپتامبر عرضه خواهد کرد. این دو شرکت، تنها بازیکن های فضای پوشیدنی ها نیستند و LG نیز با گزینه های متنوع خود به آن ها خواهد پیوست.

برای مثال، LG Urbane Luxe با قیمت ۱۲ هزار دلاری اش، یک رقیب شایسته در فضای ابزارهای پوشیدنی لوکس به حساب می آید. اما حالا شایعه شده که ال جی قصد دارد ساعت ورزشی جدیدی را معرفی کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانند ساعت های اخیر ال جی، این یکی هم قرار است فرمی دایره ای داشته باشد اما برخلاف آن ها، ظاهری سه دکمه ای برای آن در نظر گرفته شده. دکمه منو همچنان سرجای خود است اما دو دکمه دیگر نیز به آن اضافه می شوند.

بدنه و لبه های آن از فلز صیقل خورده است و بندهای آن نیز احتمالا سیلیکونی خواهد بود. گفته شده که هنوز مشخص نیست ال جی تا چه حد دست خریداران را برای شخصی سازی ساعت شان باز گذشته اما احتمالا بندهای متنوعی برای آن در نظر گرفته شده.

مسئله حائز اهمیت دیگری که در گزارش به آن اشاره شده، ورزشی بودن آن است. احتمالا ساعت جدید ال جی همانند دستبندهای سلامتی، تمرکز بالایی روی مسائل ورزشی خواهد داشت.

منابع گفته اند که ساعت در طی این ماه معرفی می شود و نزدیک ترین رویدادی که ال جی در آن نیز حاضر است، IFA 2015 خواهد بود. بنابراین احتمال مشاهده چنین دستگاهی از سوی ال جی در کنفرانس روز آینده هیچ بعید نیست.

جزئیات مربوط به این ساعت که گزارش آن توسط اندروید پلیس منتشر شده بسیار اندک است و در حد شایعه باید به آن اکتفا کرد. گفته شده این خبر توسط دو منبع مورد اعتماد به آن ها رسیده که همین مسئله ادعا بر حقیقی بودن گزارشات دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • authority
    authority | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    چه هیجانی به پا کرده IFA

  • امیر
    امیر | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    بچه ها نمایشگاه IFA کی شروع میشه طاقت ندارم کسی می دونه کی؟

  • عماد
    عماد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    من ساعت ال جی رو دارم. ساعت قشنگیه. ولی همچنان اندروید ویر برهوته. سیستم عامل تایزن ساعت های سامسونگ خیلی بهتره.

  • shahryar
    shahryar | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    خبر موتورولا را هم کار کنید لطفا

مطالب پیشنهادی