ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تی وی جدید احتمالا مجهز به قابلیت جستجوی فراگیر خواهد بود

در حالیکه لحظه به لحظه به کنفرانس اپل در تاریخ 18 شهریور نزدیک می شویم، بحث ها و گمانه زنی ها پیرامون محصولات جدید این شرکت بالا می گیرد. از قیمت آیفون های جدید گرفته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۱۷

در حالیکه لحظه به لحظه به کنفرانس اپل در تاریخ 18 شهریور نزدیک می شویم، بحث ها و گمانه زنی ها پیرامون محصولات جدید این شرکت بالا می گیرد. از قیمت آیفون های جدید گرفته تا نقش محوری اپل تی وی در اتاق نشیمن خانه های مان.

انتظار می رود تا ورژن جدید اپل تی وی هفته آینده معرفی شود. گفته شده این ست-تاپ باکس کنترلری متفاوت خواهد داشت و سیری نیز امکانات بسیاری برای آن به ارمغان می آورد. قابلیت اتصال کنترلر بلوتوث دیگر ویژگی دستگاه است. اما بازفید خبر از تجهیز نرم افزار دستگاه به جستجوی فراگیر می دهد.

در حقیقت، اگر از طریق اپل تی وی خود فیلم یا هر عبارتی را جستجو کنید، نتایج جستجو از درون تمام سرویس ها بیرون کشیده شده و در برابر شما قرار می گیرد. یعنی دیگر محدود به یک قسمت کوچک نخواهید بود. حتی سیری نیز می تواند در این امر به شما کمک کند.

سال 2013، اپل کمپانی Matcha را خریداری کرد و حالا این شرکت به مهندسین کوپرتینویی کمک می کند تا چنین قابلیتی را به محصولات شان بیاورند. احتمالا قیمت اپل تی وی بعدی 149 دلار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی