ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر سری جدید محصولات گیمینگ Predator را معرفی کرد

ایسر به تازگی سری جدیدی از لپ تاپ ها، کامپیوترهای رومیزی، نمایشگرها و یک تبلت اندرویدی به نام Predator را معرفی کرده است که ویژه گیمرها طراحی شده اند و از مشخصات و سخت افزار ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۷

ایسر به تازگی سری جدیدی از لپ تاپ ها، کامپیوترهای رومیزی، نمایشگرها و یک تبلت اندرویدی به نام Predator را معرفی کرده است که ویژه گیمرها طراحی شده اند و از مشخصات و سخت افزار رده بالایی بهره می برند.

به قول خود ایسر، این سری برای «گیمرهای جدی» طراحی شده است. یکی از دلایل رفتن گیمرها به سمت سیستم های گیمینگ، طراحی آن ها و تجربه گیمینگی است که این سیستم ها به آن ها می دهند و ایسر نیز تمام تلاشش را کرده تا بتواند حس حرفه ای بودن را منتقل کند. این را می توان حتی در نام گذاری اجزا نیز مشاهده کرد؛ مثلاً FrostCore برای سیستم خنک کنندگی یا Quadio و SoundPound در سیستم صوتی.

لپ تاپ های Predator 15 و Predator 17 این شرکت به پردازنده Core i7 سری Skylake اینتل (سری 6) و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 980 مجهز شده اند. همچنین این دو دستگاه از USB-C نیز پشتیبانی می کنند. مدل 15 اینچی با نمایشگر 4K نیز عرضه خواهد شد. مدل های سفارشی این لپ تاپ ها، بیش از 32 گیگابایت رم دارند. این سری دارای 4 اسپیکر پرقدرت نیز هستند.

برای آشنایی با دیگر محصولات گیمینگ ایسر، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Predator_17_G9-791_03.0

چنین سخت افزاری طبیعتاً ضخامت دستگاه را افزایش می دهد اما این مورد بین لپ تاپ های گیمینگ طبیعی است. اما ایسر گزینه هایی را برای لپ تاپ های گیمینگ در نظر گرفته تا کاربران تمایل بیشتری به آن ها نشان دهند. در این لپ تاپ ها قابلیت جایگزینی سریع درایو نوری با فن خنک کننده (البته خود لپ تاپ دو فن دیگر نیز دارد)، شخصی سازی کیبورد و نور آن و همچنین کارکرد مستقل و همزمان شبکه لن و وای فای را دارند.

کامپیوترهای دسکتاپ G6 و G3 ایسر تجربه گیمینگ کاربر را به اوج می برند. این سیستم ها دارای پردازنده نسل 6 اینتل، بیش از 64 گیگابایت رم و قابلیت اور کلاک سریع خواهند بود تا بتوانید از تمام توان سیستم خود با یک کلیک استفاده کنید. قیمت و زمان عرضه سیستم های دسکتاپ هنوز مشخص نیست.

Predator_Z35_wp_acer_02.0

ایسر مانیتورهای جدیدی را نیز معرفی کرده که ویژه امور گیمینگ و مالتی مدیا هستند. نمایشگر خمیده 35 اینچی Predator Z35 با رزولوشن 2560x1080، مانیتور 28 اینچی XB1 با رزولوشن 4K و مدل 27 اینچی آن که هم با رزولوشن 4K و هم 2560x1080 عرضه خواهد، از جمله نمایشگرهای جدید ایسر هستند.

سری XB1 به فناوری G-Sync انویدیا مجهز است. مدل Z35 نیز که پنلی خمیده دارد، از نسبت تصویر فوق عریض 21:9 بهره می برد و دارای رزولوشن Full HD است.

قیمت نمایشگر Predator Z35 از 1199 دلار و مدل XB1 از 799 دلار شروع می شود. لپ تاپ های گیمینگ سری Predator ایسر نیز از قیمت 1499 و 1599 به بالا به ترتیب برای مدل های 15 و 17 اینچی در آبان امسال عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    برای رقابت با ROG اومده.

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    ایسر چه عجب ی اسفند دود کنم برات یاد گیم هم افتادی

  • M.R.P
    M.R.P | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    خوشم اومد! ایسر یه تکونی به خودش داد بلاخره. با این مشخصات خیلی خوب در کنار بدنه متوسط و خوب و قیمت نسبتا مناسبی( نسبت به سخت افزار) که داره امیدوارم درست حسابی وارد ایران بشه و با قیمتی نزدیک به قیمت واقعیش فروش بره

مطالب پیشنهادی