ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از تلفن هوشمند 10 هسته ای Predator 6 ایسر که برای گیمرها ساخته شده است

ایسر در جریان نمایشگاه IFA امسال یک تلفن هوشمند ویژه را برای گیمرها رونمایی کرد. این دستگاه که Predator 6 نام دارد از لحاظ امکانات و مشخصات در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همان طراحی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۶

ایسر در جریان نمایشگاه IFA امسال یک تلفن هوشمند ویژه را برای گیمرها رونمایی کرد. این دستگاه که Predator 6 نام دارد از لحاظ امکانات و مشخصات در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همان طراحی خشن سری Predator را به ارث برده است.

دستگاه دارای یک چیپست 10 هسته های MediaTek، چهار گیگابایت رم، یک نمایشگر 6 اینچی اچ دی و چهار اسپیکر است و از بازخورد لمسی پشتیبانی می کند که به تعبیر ایسر به همین خاطر می توان آن را همچون یک «کنترلر گیمینگ» مورد استفاده قرار داد.

شرکت سازنده این دستگاه وعده داده است که این موبایل می توان تمامی کاربران گیم را «به خود جذب نماید» و از نظر ظاهری هم باید بگوییم که سطح فلزی آن با همان خطوط قرمز و مشکی سری Predator را به ارث برده است.

حرفی از ابعاد دقیق این موبایل به میان نیامد اما از روی ظاهر آن می توان حدس زد که احتمالا یک نمایشگر 6 اینچی برایش در نظر گرفته شده است.

در مورد جزئیات، قیمت و تاریخ عرضه این تلفن هوشمند هیچگونه حرفی به میان نیامد و شرک مورد بحث صرفا با نشان دادن این دستگاه سعی کرد که توجه گیمرها را به خود جلب نماید و آنها را همچنان مشتاق و منتظر نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    گوشی گیمینگ با پردازنده مدیاتک!!؟؟ عجب تناقض بزرگی!!!
    باید از انویدیا استفاده می کرد.

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    اگه میخواستند یه گوشی گیمینگ واقعا قوی تواید کنند از پردازنده انویدیا استفاده میکردند نه یه شرکت نوپا در عرصه پردازنده و از همه بدتر چینی.

    • amin_nasiry
      amin_nasiry | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

      دوست عزیز اطلاعات اشتباه ندین الان مدیاتک چیپست ساخته hexio x20 فک کنم اسمش این باشه قدرتش از exynos نوت ۵ قوی تر هست

مطالب پیشنهادی