ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ معرفی کرد: SLEEPsense، دستگاهی جدید برای ردیابی خواب افراد

اینترنت اشیا کم کم آغاز به کار کرده و به آرامی پا به زندگی مردم می گذارد. طی سالی که گذشت، با تعدادی از محصولات و سرویس های مرتبط با اینترنت اشیا آشنا شدیم و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۲۴

اینترنت اشیا کم کم آغاز به کار کرده و به آرامی پا به زندگی مردم می گذارد. طی سالی که گذشت، با تعدادی از محصولات و سرویس های مرتبط با اینترنت اشیا آشنا شدیم و به نظر می رسد که در نمایشگاه IFA امسال، شاهد ارائه محصولات بیشتری در این زمینه باشیم.

سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان وادی اینترنت اشیا، امروز از دستگاهی گرد و مسطح به نام SLEEPsense رونمایی کرد که می تواند الگو، حرکات و مدت زمان خواب افراد را ردیابی نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

SLEEPsense تقریبا مشابه کلیه دستگاه های ردیابی حرکات ورزشی است که هم اکنون در بازار می بینیم، اما سامسونگ ادعا می کند که این وسیله از دقت بالاتری برخوردار است.

با داشتن یک سانتیمتر قطر، SLEEPsense به غیر از ردیابی خواب افراد می تواند وسایل خانه همچون تلویزیون و سیستم تهویه هوا را نیز کنترل کند. دستگاه یادشده از تکنولوژی EarlySense هم بهره می برد که وظیفه آن، تشخیص تنفس و ضربان قلب افراد هنگامی است که در خواب به سر می برند.

گفتنی است که این تکنولوژی به تأیید سازمان FDA ایالات متحده آمریکا رسیده و هم اکنون شرکت های مختلفی از آن برای مانیتورینگ وضعیت سلامتی کاربران خود استفاده می کنند.

سامسونگ هنوز صحبتی در مورد قیمت SLEEPsense به میان نیاورده و تنها چیزی که می دانیم این است که مردم کره جنوبی اولین افرادی خواهند بود که تا پایان سال جاری به این ردیاب خواب دسترسی خواهند داشت.

Samsung-SLEEPsense

Samsung-SLEEPsense-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • authority
    authority | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    تکنولوژی خیلی داره عجیب میشه گاهی اوقات وقتی دارم امثال این محصولات رو تحسین میکنم یه حس عجیبی بهم دست میده ! مثل حس غریبگی!!!

مطالب پیشنهادی