ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از رایانه آل این وان IdeaCentre AIO 700 رونمایی کرد

طی نمایشگاه IFA 2015 که هم اکنون در برلین در حال برگزاری است، لنوو از یک آل این وان جدید در خانواده رایانه های میان رده خود رونمایی کرد. IdeaCentre AIO 700 در دو مدل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۰

طی نمایشگاه IFA 2015 که هم اکنون در برلین در حال برگزاری است، لنوو از یک آل این وان جدید در خانواده رایانه های میان رده خود رونمایی کرد. IdeaCentre AIO 700 در دو مدل 24 و 27 اینچی به بازار خواهد آمد.

این دو مدل کاملا مشابه یکدیگرند، با این تفاوت که مدل 24 اینچی دارای رزولوشن 2160x3840 اولترا HD بوده و این در حالیست که مدل 27 اینچی از رزولوشن فول HD نیز پشتیبانی به عمل می آورد. هر دو فاقد فریم بوده و از ده اشاره به طور همزمان روی صفحه ای لمسی پشتیبانی می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

رایانه یادشده از یک پردازنده نسل ششمی Core i7 اینتل به همراه پردازنده گرافیکی GeForce GTX 950A ساخته انویدیا با دو گیگابایت VRAM بهره می برد. آل این وان جدید همچنین دارای یک رم 16 گیگابایتی است و می توان حافظه آن را به میزان ۲ ترابایت افزایش داد.

Lenovo_AIO_700_BLACK__006-e1441062423707

 

ضمنا سیستم یادشده دارای یک جفت بلندگوی JBL، وب کم 1080p دارای میکروفون دوگانه، گزینه اختیاری تشخیص صدای اینتل و تکنولوژی Real Sense 3D Camera+ Dual Microphone (تنها برای مدل ۲۷ اینچی) خواهد بود.

در پشت دستگاه، یک جفت پورت USB 3.0 را به همراه یک رم ریدر دارای 6 درگاه، جک خروجی صدای کمبو و دو پورت HDMI مشاهده می شود. ارتباط دستگاه با سایر گجت ها نیز از طریق وای فای و بلوتوث نسخه 4 صورت می پذیرد.

رایانه جدید لنوو با ویندوز ۱۰ نسخه Home که نرم افزارهای بومی شرکت مثل REACHit، SHAREit، Companion 3.0 و Rescue System روی آن نصب شده عرضه خواهد شد.

همچنین نرم افزارهای دیگری همچون PowerDVD ،Power2Go، CyberLink YouCam ،Dolby Home Theater ،McAfee LiveSafe و Microsoft Office 2013 را نیز به طور پیش فرض روی آن خواهید یافت.

گفتنی است که قیمت نسخه 24 اینچی از 1.099 دلار و مدل 27 اینچی از 1899 دلار به بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina
    sina | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    به نظرم کامپیوتر خوبیه.باید مشخصات فنی اش رو ببینم

مطالب پیشنهادی