ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های لینوکسی شیائومی در سال ۲۰۱۶ از راه می رسند [شایعه]

دیجی تایمز در گزارشی تازه آورده کمپانی شیائومی که یکی از نام های شناخته شده در صنعت تلفن های هوشمند به حساب می آید مشغول توسعه و آماده سازی خط تولید اختصاصی لپ تاپ های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

دیجی تایمز در گزارشی تازه آورده کمپانی شیائومی که یکی از نام های شناخته شده در صنعت تلفن های هوشمند به حساب می آید مشغول توسعه و آماده سازی خط تولید اختصاصی لپ تاپ های خود شده و قصد دارد ضمن همکاری با فکسکان و Inventec این رده از گجت هایش را تا سال ۲۰۱۶ راهی بازار نماید.

در همین  راستا و در گزارشی دیگر خبرگزاری بلومبرگ نیز می نویسد احتمال می رود مسئولیت تامین برخی از قطعات مورد نیاز به کمپانی کره ای سامسونگ واگذار شده باشد. دیجی تایمز هم به نقل از منابع خودش می افزاید، گمان می رود باید منتظر نوت بوکی ۱۵ اینچی با قیمتی حوالی ۴۷۰ دلار باشیم که احتمالاً به صورت پیش فرض توزیعی از لینوکس را اجرا خواهد کرد.

به نظر می رسد شیائومی برای نوت بوک های اش نیز پیرو سیاستی مشابه اسمارت فون های خود بوده و می خواهد محصولاتی با کارایی بالا را با قیمتی مقرون به صرفه ساخته و در اختیار کاربران قرار دهد.

بدین ترتیب در آینده ای نه چندان دور شرکت چینی مورد بحث وارد بازاری تازه شده و رقابت را با نام های بزرگی همچون اپل و لنوو آغاز خواهد نمود؛ منابع بلومبرگ نیز خاطر نشان کرده اند که شیائومی دقیقاً قصد دارد با دو برند پیش تر اشاره شده به صورت مستقیم وارد نبرد گردد و به بازار لپ تاپ های آنها دست دارزی نماید.

تا بدین لحظه شیائومی و سامسونگ هیچ یک حاضر به ارائه توضیحی در مورد اخبار بالا نشده اند و باید منتظر ماند و دید در آینده خبر فوق الذکر صحت پیدا می کند یا خیر. نظر شما چیست و فکر می کنید شیائومی شانسی برای موفقیت در بازار کامپیوترهای شخصی و خصوصا لپ تاپ ها خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sima
    sima | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    حتما میخواد ایندفعه از mac book air کپی بزنه .

  • مبىن
    مبىن | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    مگه الکىه ىه دفعه بىاد لپ تاپ بزنه!
    بخاد دو تا پردازنده و هارد بزاره روش که قىمت ها ىکى مىشه!
    مگه بىاد رو طراحى و پنل کار کنه
    اگر بشه جى مىشه
    جووووووووووووون

  • mehdi
    mehdi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    این برند همه چی میسازه

مطالب پیشنهادی