ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل های جدید ThinkPad Yoga معرفی شدند

ThinkPad Yoga 260 مدل جدید از سری لپ تاپ های باریک لنوو است که قابلیت اتصال LTE برای آن در نظر گرفته شده. این لپ تاپ ۱۲.۵ اینچی اولین نوت بوک از سری یوگا است ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

ThinkPad Yoga 260 مدل جدید از سری لپ تاپ های باریک لنوو است که قابلیت اتصال LTE برای آن در نظر گرفته شده. این لپ تاپ ۱۲.۵ اینچی اولین نوت بوک از سری یوگا است که چنین قابلیتی دارد و به کاربر اجازه می دهد در حال حرکت هم به اینترنت متصل باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ThinkPad_Yoga_260.0

همانند مدل های پیشین، قابلیت انعطاف پذیری نکته ی کلیدی Yoga 260 به حساب می آید و در حالات مختلف می توان آن را قرار داد. لولای کاملا منعطفی که برای آن در نظر گرفته شده به کاربر اجازه می دهد از لپ تاپ خود همانند یک تبلت استفاده کند و کیبورد را کاملا به پشت نمایشگر منتقل نماید.

در حالی که اضافه شدن قابلیت اتصال LTE گزینه ای جذاب به حساب می آید، پردازنده های اسکایلیک اینتل نیز به این سری آمده اند. می توانید از مدل Core i3 تا Core i7، هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. رم دستگاه تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن تا ۵۱۲ گیگابایت SSD قابل افزایش است.

ThinkPad_Yoga_260_3.0

در مورد نمایشگر نیز دست تان باز گذاشته شده.  ۱۲.۵ اینچ با رزولوشن اچ دی (۱۳۶۶ در ۷۶۸) یا تمام اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) گزینه های پیش روی شما هستند. اگر قابلیت Windows Hello نیز که در ویندوز ۱۰ اضافه شده را نیز می پسندید، باید بگوییم که یک سنسور اثر انگشت هم تعبیه شده تا بدون نیاز به وارد کردن پسوورد بتوانید وارد محیط کامپیوتر خود شوید.

ThinkPad_Yoga_460.0

اگر به نمایشگری بزرگ تر علاقه مندید، لنوو برای شما Yoga 460 را با نمایشگر ۱۴ اینچی تمام اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) فراهم آورده. اما اگر این رزولوشن برای شما کافی نیست، گزینه ی WQHD (با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) بسیار مناسب به نظر می رسد. اگر چنین رزولوشنی را می پسندید، بنابراین انتظار یک GeForce 940M را هم داشته باشید.

ThinkPad_Yoga_460_2.0

هر دو دستگاه Yoga 260 و Yoga 460 به مدت ۱۰ ساعت عمر باتری خواهند داشت. لنوو در سر دارد تا یوگا ۲۶۰ را با قیمت ۹۴۹ دلاری در نوامبر پیش رو به بازار عرضه کند در صورتی که یوگا ۴۶۰ ماه آینده با قیمت ۱۰۴۹ دلاری عرضه می شود.

در مورد رنگ، تنها مدل مشکی امسال قابل تهیه است و اگر می خواهید لپ تاپ تان خاکستری باشد، باید تا ژانویه سال آینده منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سری یوگا که بیشتر شرکت ها حداقل یکی شبیهش رو معرفی کردن ، اون موقع که لنوو یوگا با ویندوز 8 معرفی شد چقدر مسخرش کردن ، الان شدن یه موفقیت خیلی خیلی بزرگ / بعد از 2 سال استفاده از لنوو یوگا پرو 2 هنوز خیلی ازش راضیم ، مشکلی هم توی این مدت نداشته و باطری هم هنوز خیلی خوب کار می کنه

مطالب پیشنهادی