ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر مبتنی بر Android Wear شرکت Canyon دوچرخه سواری شما را هوشمند می کند

زمانی که حرف از Android Wear به میان می آید ناخودآگاه ذهن به سمت ساعت های هوشمند می رود. این مساله نیز به آن خاطر است که گجت های یاد شده، برخلاف تبلت ها و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۶

زمانی که حرف از Android Wear به میان می آید ناخودآگاه ذهن به سمت ساعت های هوشمند می رود. این مساله نیز به آن خاطر است که گجت های یاد شده، برخلاف تبلت ها و تلفن های هوشمند دارای نمایشگرهایی هستند که بیش از اندازه برای کار کردن با اندروید کوچک است و همین مساله گوگل را بر آن داشت تا جایگزینی برای سیستم عامل متن باز خود برای این دستگاه ها بسازد.

اما اگر به دنبال آن هستید که دوچرخه خود را هوشمند تر نمایید Canyon انتخابی مناسب برای دارد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در این رابطه بدانید.

این شرکت با همکاری سونی کامپیوتر جدیدی را برای دوچرخه ها طراحی کرده که برای رفع نیازهای محاسباتی دوچرخه سواران بر Android Wear متکی است.

آنطور که در گزارشات آمده این دستگاه قادر است تمامی فعالیت های دوچرخه سواران را در حین سواری اندازه بگیرد که از جمله این موارد می توان به مسافت طی شده، سرعت، رهگیری از طریق گوگل مپس و همچنین امکان کار کردن با اپلیکیشن شرکت های ثالث از جمله Strava اشاره نمود.

دستگاه دارای یک نمایشگر 1.6 اینچی تاچ است و براساس اعلام شرکت سازنده اش باتری آن بین 8 تا 10 ساعت دوام می آورد که قطعا بیشتر از چندین بار دوچرخه سواری شما در طول یک روز خواهد بود اما باز هم این مساله به برنامه ریزی هایتان برای دوچرخه سواری در طول روز بستگی دارد.

شرکت سازنده این محصول اعلام کرده که سه نسخه مختلف از آن را ارائه خواهد کرد؛ یکی برای دوچرخه سواری های کوتاه مدت در کوهستان، دیگری برای کاربران حرفه ای و در نهایت نسخه ای هم برای دوچرخه سواری در محیط های شهری.

قیمت این دستگاه برابر با 200 یورو اعلام گردید و انتظار می رود که سال آینده وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سینا
    سینا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    کافیه دوچرخه بیوفته رو زمین:(

  • minion
    minion | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی برای حرفه ای ها خوبه

مطالب پیشنهادی