ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی GoPro اشتراک گذاری ویدئوها را آسان تر از گذشته می کند

این روزها اگر کار فوق العاده ای انجام دهید اما ویدئوی آن را حداقل در سه شبکه اجتماعی به اشتراک نگذارید، گویی آن کار را اصلا انجام نداده اید. خوشبختانه کمپانی GoPro، پروسه اشتراک گذاری چنین ویدئوهایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

این روزها اگر کار فوق العاده ای انجام دهید اما ویدئوی آن را حداقل در سه شبکه اجتماعی به اشتراک نگذارید، گویی آن کار را اصلا انجام نداده اید. خوشبختانه کمپانی GoPro، پروسه اشتراک گذاری چنین ویدئوهایی را برای شما آسان تر از همیشه کرده.

با بروزرسانی اپلیکیشن موبایل و Firmware دوربین GoPro، از این به بعد می توانید زیباترین لحظات ویدئوهای خود را در کلیپ های 5، 15 و 30 ثانیه ای گلچین کرده و آنها را به سرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در مدل های دارای نمایشگر کلیه اعمال ویرایشی مثل انتخاب کلیپ و گزینش لحظه های مهم را می توان روی دوربین انجام داد. کلیپ کوتاه هم در کنار ویدئوی اصلی در کارت حافظه دوربین ذخیره خواهد شد.

در اپلیکیشن موبایل هم می توانید چنین کارهایی را انجام دهید، با این تفاوت که کلیپ خروجی این بار در حافظه موبایل ذخیره شده و باید از طریق اسمارت فون به اشتراک گذاری اقدام کنید.

برای دسترسی به این قابلیت های جدید، در ابتدا اپلیکیشن موبایل GoPro را بروزرسانی کرده و سپس با مراجعه به وبسایت کمپانی، دوربین خود را به آخرین Firmware ارائه شده ارتقا دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Notam
    Notam | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سفارش دوربین ورزشی شیائومی در:

    iranxiaomi.avablog.ir

  • آیدین
    آیدین | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی هم عالی

مطالب پیشنهادی