ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با پروژکتورهای 4K جدید سونی آشنا شوید

در حالی که هنوز یک روز تا بسته شدن درب های نمایشگاه IFA باقی مانده، به نظر می رسد که کمپانی های بزرگ تاکنون هر چه در چنته داشته اند را رو کرده اند. سونی طی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

در حالی که هنوز یک روز تا بسته شدن درب های نمایشگاه IFA باقی مانده، به نظر می رسد که کمپانی های بزرگ تاکنون هر چه در چنته داشته اند را رو کرده اند.

سونی طی 24 ساعت گذشته به معرفی محصولات مختلفی اقدام کرد که البته تا این لحظه پروژکتور شامل آنها نبود. اما بالاخره این اتفاق افتاد و سونی امروز از چند پروژکتور جدید با کیفیت 4K رونمایی کرد که با هم نگاه دقیق تری به آنها خواهیم داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

VPL-VW520ES و VPL-VW320ES دو مدلی هستند که سونی امروز به معرفی آنها پرداخت. این دو پروژکتور از رزولوشن 4K طبیعی بهره می برند و هیچ گونه دستکاری مصنوعی در پیکسل های آنها صورت نگرفته. ضمنا با تجهیز به لامپ هایی با عمر طولانی، سونی 6000 ساعت کار مفید برای این دو پروژکتور را تضمین می کند.

مدل VPL-VW520ES ضمنا با داشتن نسبت کنتراست پویای 300,000:1، از نمایش محتوای HDR به کمک کابل HDMI نیز پشتیبانی می نماید. در کنار این دو مدل، سونی از VPL-HW65ES هم رونمایی کرد؛ پروژکتوری با رزولوشن پایین تر (HD) که البته همانند دو مدل قبلی می تواند 6000 ساعت عمر مفید داشته باشد. هر سه پروژکتور معرفی شده، از عینک های RF 3D با قدرت سیگنال بالا و همگام سازی پایدار سه بعدی بهره می برند.

در این رونمایی، برخی از محصولات سری Life Space UX سونی هم به نمایش درآمدند؛ از جمله یک پروژکتور Ultra Short Throw پرتابل که یک مکعب ده سانتی متری است و می تواند تصویری با ابعاد 20 در 50 اینچ را از خود روی یک میز یا دیوار ساطع کند. سایز کوچک این پروژکتور باعث شده تا بتوان از آن، در نقاطی که امکان استفاده از پروژکتورهای بزرگ میسر نیست استفاده کرد.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای این پروژکتور پرتابل در نظر گرفته نشده، اما سه پروژکتور دیگر از ماه اکتبر سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    سونی امسال تو ifa عالی بود بهترین کنفرانس و بیهترین محصولات رو رونملیی کرد و کاملا معلوم بود همه توجها رو سونی بود،روسفیدمون کرد،این پروژکتور هم یه محصول خاص و اولینه

  • مرتضی
    مرتضی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    تلویزیونهای جدیدش فوقالعادست کیفیت بی نظیره توشون'واقعا جامون خالی بود تو نمایشگاه

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    سونی ترکوند تو IFA

  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم
    BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    سونی گل سر سبد نمایشگاهه واقعا

مطالب پیشنهادی