ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قیمت ساعت هوشمند Gear S و نمونه کلاسیک آن را اعلام کرد

ماه گذشته سامسونگ در کنار معرفی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس، جلوه ای از اسمارت واچ جدید خود را نیز برای کاربران به نمایش گذاشت. دهم شهریور ماه بود که شرکت کره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۰

ماه گذشته سامسونگ در کنار معرفی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس، جلوه ای از اسمارت واچ جدید خود را نیز برای کاربران به نمایش گذاشت. دهم شهریور ماه بود که شرکت کره ای پیش از آغاز نمایشگاه IFA، این ساعت را معرفی کرد و اطلاعات کلی در خصوص آن را در یک بیانیه خبری منتشر نمود.

دقایقی پیش اما سامسونگ در نهایت قیمت این محصول را نیز در حاشیه IFA ۲۰۱۵ مشخص کرد. شرکت کره ای اعلام کرده است که گیر اس ۲ و نمونه کلاسیک را ماه آینده در کشوهای فنلاند و دانمارک عرضه می کند. سامسونگ تایید کرده که قیمت این محصول در کشورهای یاد شده برابر با ۳۴۹ یورو خواهد بود. این در حالی است که شرکت کره ای اعلام نموده که نمونه کلاسیک را با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه خواهد کرد.

بهای ساعت هوشمند سامسونگ برای سایر بازارها (و همچنین قیمت دلاری) هنوز اعلام نشده اما می توان انتظار داشت که قیمت دلاری آن نیز از عدد مشابه برخوردار بوده و سامسونگ ساعتش را با بهای ۳۴۹ دلار عرضه نماید.

این ساعت هوشمند از یک نمایشگر دایره ای ۱.۲ اینچ Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره برده و همچنین سامسونگ تصمیم گرفته تا یک پردازنده دو هسته ای ۱ گیگاهرتز را درونش قرار دهد. این محصول همچنین با ۵۱۲ مگابایت رم همراهی شده و در یکی از مدل های آن ملقب به 3G، قابلیت بهره گیری از سیم کارت برای استفاده از دیتای نسل سوم شبکه های مخابراتی نیز وجود دارد. سامسونگ همچنین اعلام کرده بود که این اسمارت واچ از عمر باتری ۳ روزه بهره مند است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی