ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از لپتاپ های گیمینگ سری Y خود رونمایی کرد

شاید لنوو با مدل های اقتصادی و رایانه های مخصوص کاری که تاکنون عرضه کرده، انتخاب اول شما برای خرید لپتاپ های گیمینگ نباشد. اما به نظر می رسد که از امروز، شاهد پیشرفت لپتاپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۳

شاید لنوو با مدل های اقتصادی و رایانه های مخصوص کاری که تاکنون عرضه کرده، انتخاب اول شما برای خرید لپتاپ های گیمینگ نباشد. اما به نظر می رسد که از امروز، شاهد پیشرفت لپتاپ های مخصوص بازی این کمپانی خواهیم بود.

لنوو امروز سه رایانه جدید از سری Y لپتاپ های خود را معرفی کرد. IdeaPad Y700 از پردازنده نسل ششم اینتل یا پردازنده A10 مبتنی بر Carrizo شرکت AMD به عنوان قلب تپنده بهره می برد، گوشه های تیزی دارد و در دو مدل 15 و 17 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. بلندگوهای قرمز رنگ شرکت JBL نیز از موارد قابل توجهی هستند که در مدل Y700 مشاهده می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

لپتاپ های سری Y700 همگی از صفحه نمایش لمسی 4K، دوربین RealSense شرکت اینتل، 16 گیگابایت رم، کارت گرافیکی GeForce GTX 960M یا Radeon R9 و هارد یک ترابایتی یا SSD 512 گیگابایتی (به طور سفارشی) برخوردار خواهند بود. قیمت پایه لپتاپ های این سری 799 دلار در نظر گرفته شده و انتظار می رود که تا تعطیلات پایان سال میلادی آماده فروش در بازار باشند.

اما لنوو طرفداران رایانه های رومیزی را هم فراموش نکرده. نسخه های دسکتاپ IdeaCenter Y700 و Y900 مجهز به پردازنده های نسل ششم Core i7 اینتل، کارت های گرافیکی قدرتمندتری از انویدیا و جایگاه چهارگانه برای هارد هستند.

نسخه رومیزی Y700 با قیمت پایه 999 دلار، مجهز به یک کارت گرافیکی GeForce GTX 970 و 32 گیگابایت رم خواهد بود. این در حالیست که قیمت پایه نسخه رومیزی Y900 از 1599 دلار آغاز شده و از امکاناتش می توان به یک پردازنده اورکلاک شده، امکان نصب دو عدد کارت گرافیکی GeForce GTX 980 و 64 گیگابایت رم اشاره کرد.

سری جدید گیمینگ لنوو در تعطیلات پایان سال میلادی در دسترس بازیبازها قرار خواهد گرفت.

(برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی کلیک کنید)

1 2 5 44 Lenovo IdeaCentre Y700 and Y900

6 7 9 10 11 12

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • wizard
    wizard | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

    دو تا اینویدیا رو آدم تو کیس میبینه خوووف میکنه

  • sajjad
    sajjad | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    http://www.anandtech.com/show/9586/lenovo-launches-ideapad-y700-touch-gaming-laptop-y700-and-y900-gaming-desktops-and-accessories اشتباه میکنید همه ی لپ تاپ های سری y لمسی با صفحه نمایش 4k و دارای دوربین realsense شرکت اینتل نیستند

  • amir
    amir | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    ادمین جان میشه بپی تو ایران قیمتش چقدر میشه

  • ali
    ali | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    من میخوام اوایل تابستون سال بعد این لپ تاپو برم به نظرتون بصرفه است؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی