ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خلاصه ای از محصولات معرفی شده توسط سونی در نمایشگاه IFA 2015

نمایشگاه IFA 2015 هم اکنون در برلین آلمان در حال برگزاری است و شرکت های مختلف نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قبلی کنفرانس های خبری ویژه خود را برای معرفی مهم ترین محصولاتشان در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

نمایشگاه IFA 2015 هم اکنون در برلین آلمان در حال برگزاری است و شرکت های مختلف نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قبلی کنفرانس های خبری ویژه خود را برای معرفی مهم ترین محصولاتشان در آن برپا می کنند.

کنفرانس خبری سونی چندی پیش خاتمه یافت و در جریان آن مجموعه ای از محصولات جدید این شرکت ژاپنی از جمله اکسپریا زد 5 معرفی شدند. در ادامه این مطلب قصد داریم لیستی از محصولات رونمایی شده کمپانی مورد بحث را از نظر بگذرانیم. با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند اکسپریا Z5

Sony-Xperia-Z5-grey-on-tabl-1200-80

پرچمدار تازه این شرکت ژاپنی همان طراحی آشنای سری اکسپریا را با خود به همراه دارد و در قالب رنگ های طلایی، مشکی و سفید در معرض دید حاضران در سالن قرار گرفت.

دوربین اصلی این موبایل از نوع ۲۳ مگاپیسکلی است و در کنار برخورداری از یک سیستم لرزشگیر پیشرفته، تکنولوژی زوم آن هم در مقایسه با نسخه قبلی اش بهبود قابل توجه ای یافته. اما مهم ترین قابلیت این موبایل سیستم فوکوس خودکار پرسرعت آن است که طبق ادعای شرکت سازنده اش ظرف تنها 0.3 ثانیه وارد عمل می شود.

تلفن هوشمند اکسپریا پریمیوم 

sony-xperia-z5-premium-4

همانگونه که پیشتر نیز در شایعات شنیده بودیم، تلفن همراه اکسپریا Z5 Premium از نمایشگری ۵.۵ اینچ همراه با رزولوشن ۴K بهره می برد.

سونی مدعی شده که Z5 Premium با هر بار شارژ، دو روز می تواند روشن بماند، درست همانند Z5 و Z5 Compact. مشخص نیست که از چه طریقی تلفن های همراه سونی از باتری استفاده می کنند اما هر چه که هست، عملکرد فوق العاده بهینه ای دارند. باتری دستگاه ۳۴۳۰ میلی آمپر بوده و اندکی از باتری ۳۶۳۰ میلی آمپری Moto X Play کوچکتر هست.

تلفن هوشمند اکسپریا کامپکت

compact

این تلفن هوشمند از ۳ قابلیت اصلی Z5 یعنی دوربین بسیار با کیفیت ۲۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و مقاومت در برابر آب بهره می برد.
Z5 Compact نمایشگری ۴٫۶ اینچی دارد که با رزولوشن ۷۲۰p و تراکم ۳۲۳ پیکسل بر اینچ، وضوح مناسبی را فراهم می کند. اگر این میزان رزلوشن برایتان کافی نیست، می توانید به سراغ Z5 با نمایشگر Full HD بروید و حتی اگر آن هم شما را راضی نکرد، Z5 Premium با نمایشگر ۴K قطعاً نظر شما را جلب خواهد کرد. نمایشگر هر سه این پرچمدارها از فناوری Triluminos و موتور پردازش تصویر X-Reality سونی بهره می برد.

هدفون های جدید با پشتیبانی از فناوری Hi-Res

headphone

 

هدفون های جدید که «H.ear On» نام دارند، از نوع رو گوشی و پشت بسته با آمپدانس پایین (۲۴ اهم) و درایور ۴۰ میلی متری هستند که قابلیت پخش صدا تا ۶۰ هزار هرتز و ۱۰۳ دسی بل را دارند.

این هدفون های با کیفیت با قیمت ۲۰۰ دلار از آبان عرضه می شوند و در رنگ های سبزآبی، مشکی، سرخابی، نارنجی و زرد در دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • MA725
    MA725 | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    همه عالی

  • رضا
    رضا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    یه نگاهی به این صفحه بندازید فقط احتمال داده که نوت5 با صفحه نمایش 4kخواهد امد
    http://digiato.com/article/2015/05/30/%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-m-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-4k%D8%9B-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%88/
    چه نظراتی دادن
    حالا اگر نوت 5 با همین صفحه اومده بود همه شمشیر به دست سمت سامسونگ میرفتن ولی حالا دیشب سونی 4Kرا معرفی کرده همه دارن چه چه به به میکنن
    فقط منتظر بنچمارکهای z5پرمیوم هسم تا یه چیزایی برای دار و دسته معززها ثابت بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی