ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سخت افزار نسل چهارم اپل تی وی رونمایی شد

بالاخره پرده از سخت افزار نسل چهارم اپل تی وی برداشته شد و پس از چند روز حالا می توانیم به دور از هرگونه شایعه ای، این دستگاه را ارزیابی کنیم. Apple TV 4 قادر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

بالاخره پرده از سخت افزار نسل چهارم اپل تی وی برداشته شد و پس از چند روز حالا می توانیم به دور از هرگونه شایعه ای، این دستگاه را ارزیابی کنیم. Apple TV 4 قادر به اجرای تصاویر 4K نیست و از همان پردازنده ای بهره می برد که در آیفون 6 استفاده شده.

قیمت مدل پایه با 8 گیگابایت حافظه داخلی، 149 دلار ارزیابی شده در حالی که اگر مدل 16 گیگابایتی را بخواهید باید 199 دلار بپردازید.

کنترلر متفاوت این دستگاه که همانند کنترلر کنسول Wii طراحی شده به کاربران اجازه می دهد تا بازی ها را با تنوع و راحتی بیشتری بازی کنند. نباید فراموش کنیم که علاوه بر دکمه های فیزیکی، تاچ پد مخصوصی هم روی کنترلر تعبیه شده.

آخرین اپل تی وی، سه سال پیش منتشر شد و حالا پس از گذر این همه سال، واقعا احساس کهنگی را می توان حس کرد. حالا اگرچه مهندسین کوپرتینویی قرار نیست پردازنده A9 (که درون آیفون های جدید است) را برای اپل تی وی به کار بگیرند اما A8 هم به اندازه کافی قدرت دارد که iOS 9 را کامل اجرا کند.

هفته آینده می توانیم منتظر رونمایی کامل دستگاه از سوی اپل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی