ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات خبر از معرفی قطعی آیپد پرو در مراسم هفته آینده اپل می دهند

هفته ی دیگر در چنین روزی احتمالاً اپل از آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس پرده برداشته و شاهد انتشار تحلیل ها و جزئیات متعددی در مورد آنها خواهیم بود. اما اکنون وبسایت 9to5 ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۸

هفته ی دیگر در چنین روزی احتمالاً اپل از آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس پرده برداشته و شاهد انتشار تحلیل ها و جزئیات متعددی در مورد آنها خواهیم بود. اما اکنون وبسایت 9to5 mac طی خبری به نقل از منابع موثق خود اعلام نموده که کمپانی ساکن کوپرتینو بنا دارد تا در مراسم ۱۸ شهریور آیپد مینی ۴ و آیپد پرو (آیپد ۱۲.۹ اینچی) را در کنار هم رونمایی کند.

ضمن اینکه سومین نسخه ی آیپد ایر هنوز در دست توسعه قرار داشته و معارفه ی آن به سال ۲۰۱۶ موکول شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این منابع افزوده اند که آیپد پرو هم اکنون در داخل کمپانی سازنده اش با اسم های رمز J98 و یا J99 مورد خطاب قرار می گیرد و به گونه ای طراحی و پیاده سازی گشته که کاربران حرفه ای تر را جذب اش شوند.

روی محصول هم iOS 9.1‌ نصب شده و قابلیت هایی خاصی برای سیری و مرکز اعلانات طراحی گشته که تنها مالکان آیپد بزرگتر از آنها بهره مند خواهند بود. ویژگی فورس تاچ با پشتیبانی از استایلوس نیز برای نمایشگر وجود خواهد داشت و همانطور که قبلاً در شایعات شنیده بودیم دو اسپیکر در بالا و دو اسپیکر در پایین دیوایس جای گرفته تا تجربه ی صدای استریویی بسیار عالی پدید آید.

گفتنی است در حالیکه به ابعاد نمایشگر اشاره مستقیمی صورت نگرفته ولی بسیاری از منابع و کارشناسان باور دارند آیپد حرفه ای اپل، صفحه نمایشی ۱۲.۹ اینچی خواهد داشت.

در مورد آیپد مینی ۴ هم به یقین شاهد ارتقای چیپست، اضافه شدن قابلیت های نرم افزاری مانند split-screen و بهبود سنسورهای دوربین خواهیم بود و علاوه بر اینها احتمال می رود که قطر دستگاه هم کاهش یافته باشد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیا اپل با آیپدهای جدیدش قادر خواهد بود بازار رو به افول تبلت را زنده نماید و البته با دیوایس های هیبردی موفق کنونی همانند سرفس پرو به رقابت بپردازد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    یعنی میشه یه قلم بهتر از قلم سرفیس داشته باشه؟
    فک کن کیبورد مک بوک باشه و بشه وصل کرد بهش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی