ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلیپس لامپ های رشته ای تغییر رنگ دهنده خود را ارتقا خواهد بخشید

هر چند که ایده ساخت لامپ های رشته ای فیلیپس، زنجیره ای از چراغ های LED که بسته به روحیات شما تغییر رنگ می دهند ایده شسته رفته ای است، اما در عمل با نواقصی روبروست. وسیله مورد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۳

هر چند که ایده ساخت لامپ های رشته ای فیلیپس، زنجیره ای از چراغ های LED که بسته به روحیات شما تغییر رنگ می دهند ایده شسته رفته ای است، اما در عمل با نواقصی روبروست. وسیله مورد نظر قادر به ارائه نور سفید نیست، بنابراین اگر تحمل تغییر رنگ چراغ هایش را ندارید می بایست آن را خاموش کنید.

نکته دیگر اینکه این لامپ های رشته ای تنها 2 متر طول دارند، بنابراین برای استفاده در سالن ورودی یا زیر کابینت آشپزخانه کمی گران اند. به همین خاطر فیلیپس برای رفع این مشکلات چاره ای اندیشیده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در نسل دوم این لامپ ها، کمپانی یادشده امکان ساطع کردن نور سفید به میزان 2000 تا 6500 کلوین را هم به این لامپ ها افزوده تا از این LED های رشته ای بتوانید مثل یک چراغ معمولی استفاده کنید.

Hue-Lightstrip-Plus_blue

مورد دیگر این که با اتصال یک رشته 8 متری اضافه، حالا می توانید این لامپ ها را به طول 10 متر هم برسانید. ضمنا فیلیپس میزان روشنایی لامپ مذکور را از 120 لومن در نسخه اولیه به 1600 لومن در نسل دوم رسانده است.

نسل اول این لامپ هر چند که فوق العاده بود، اما نمی شد از آن به عنوان جایگزینی برای لوستری که در سقف خانه آویزان شده استفاده کرد. با این ارتقا، احتمالا شما هم دوست داشته باشید تا این لامپ های رشته ای چند متری را به نقاط مختلف خانه خود بچسبانید.

اگر چنین است، باید یک ماه دیگر منتظر عرضه این لامپ ها بمانید که در سایز دو متری و با قیمت 89.95 دلار به بازار عرضه خواهد شد. اگر خواهان طویل کردن این رشته دو متری باشید نیز می بایست برای هر متر رشته اضافه مبلغ 29.95 دلار را بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    تو آینده چقدر دکوراسیون ها زیبا خواهند شد. اگر بشه با ریموت یا اپلیکشین رنگشو تغییر داد کلی تو فضا صرفه جویی میشه.

مطالب پیشنهادی