ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو ۲ تبلت اقتصادی YOGA Tab 3 را در اندازه های ۸ و ۱۰ اینچ معرفی کرد

شرکت چینی لنوو در نمایشگاه IFA برلین از سری تازه تبلت های YOGA Tab 3 خود پرده برداشت که شامل یک مدل ۸ اینچی و یک ۱۰ اینچی هستند. هر دو این تبلت های از پایه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۶

شرکت چینی لنوو در نمایشگاه IFA برلین از سری تازه تبلت های YOGA Tab 3 خود پرده برداشت که شامل یک مدل ۸ اینچی و یک ۱۰ اینچی هستند.

هر دو این تبلت های از پایه تاشو اختصاصی لنوو به همراه گیره مخصوصی بهره می برند که به کاربران امکان می دهد این تبلت ها را تقریبا به هر شکلی قرار داده و از آن استفاده نمایند.

تبلت های تازه علاوه بر این به فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos 3D مجهز هستند و دوربین ۸ مگاپیکسلی آنها روی ماژول متحرکی تعبیه شده که قابلیت قرار گرفتن در هر دو سوی پشتی و جلویی دستگاه را داراست.

سازنده همچنین با فناوری به نام AnyPen، امکان استفاده از هر نوع جسم فلزی یا رسانا را به عنوان قلم استایلوس فراهم آورده است.

هر دو تبلت به نسخه ۵.۱ اندروید آب نبات چوبی و خصوصیات متوسط سخت افزاری مجهز هستند که از جمله آنها می توان به مواردی مثل چیپست ۱.۳ گیگاهرتزی کوالکام، ۱ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت و باتری با ظرفیت ۶۲۰۰ میلی آمپر ساعت برای مدل ۸ اینچی و باتری بزرگتر ۸۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برای مدل ۱۰ اینچی اشاره کرد.

در مورد نمایشگرها نیز باید بگوییم نسخه ۸ اینچی YOGA Tab 3 به یک پنل از نوع IPS با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ با تراکم ۱۸۹ پیکسل در اینچ مجهز است و در نسخه ۱۰ اینچی نیز شاهد استفاده از نمایشگر HD با همین رزولوشن و تراکم ۱۴۹ پیکسل در اینچ هستیم.

و اما قیمت تبلت ها که ۱۶۹ دلار برای مدل وای-فای نسخه ۸ اینچی و ۱۹۹ دلار برای نسخه LTE در نظر گرفته شده و نسخه وای-فای مدل ۱۰ اینچی نیز با قیمت ۱۹۹ دلار و نسخه LTE با قیمت ۲۴۹ دلار قابل خریداری خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ظفر
    ظفر | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    لنوو عالی هستش کارایییش عالیه حرف نداره

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    Lenovo خوب نیست اصلا تو تبلت ضعیفه

  • Kataklizmm
    Kataklizmm | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    لنوو اصلا قوی کار نمیکنه بنظرم. و حداقل میشه گفت توی ایران خدماتش کمه. من یه تبلت اس8 گرفتم خیلی راحت شکست. تاچ ال.سی.دی شو بعد از سه ماه پیدا کردم که واقعا اعصاب خرد کن بود و توسط خود شرکت اپدیت رسمی اومد که وقتی انجام شد وای فایش همزمان با سیم کارت کار نمیکنه. بعد از چند وقت بصورت عجیبی یه له شدگی وسط ال سی دی پیدا شد و چند بار مجبور شدم بعلت خرابی نرم افزاری-سخت افزاری ریست فکتوری کنم...و خلاصه بطور رندوم هر از گاهی یک ایراد درش پیدا میشه. در عوض یک گرند2 از سامسونگ گرفتم که دوساله برام بدون هیچ مشکلی کار میکنه. واقعا وقتی اسم لنوو میاد حالت تهوع میگیرم

    • علی
      علی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      اتفاقا من یه لنوو آ 3500 گرفتم
      عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه
      یعنیا تا الان که اینهمه وقت ازش استفاده میکنم آخ نگفته
      به پسر عموم و پسر خالم هم میخواستن تبلت بخرن گفتم لنوو بخرن
      دقیقا همین مدلو خریدن هیچ مشکلیم نداره
      دوستمم لنوو آ5500 داره خیلیم ازش راضیه

    • علی
      علی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      تازه عموم هم تبلت لنوو یوگا داره
      اونم ازش راضیه

مطالب پیشنهادی