ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ بادوام شرکت گاما تِک با نام S15AB معرفی شد

شرکت GammaTech از جدیدترین نوت بوک فوق مستحکم خود که برای کارگران سیار، دولتمردان و کاربران صنعت خودرو طراحی شده، پرده برداشت. این دستگاه که S15AB نام گرفته دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۵

شرکت GammaTech از جدیدترین نوت بوک فوق مستحکم خود که برای کارگران سیار، دولتمردان و کاربران صنعت خودرو طراحی شده، پرده برداشت.

این دستگاه که S15AB نام گرفته دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی است و کاربران می توانند برجسب نیاز چیپست های مختلف سری Broadwell U اینتل و همچنین تا 16 گیگابایت رم را برای دستگاه مورد نظر خود انتخاب نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سری پردازنده های Broadwell U اینتل نوعی راهکار یکپارچه است که یک کارت گرافیک مجتمع اچ دی را در خود جای داده و برق مصرفی پایینی دارد (15 وات).

اما مصرف پایین برق برای چیپست بدان معناست که باتری دستگاه هم عمر بیشتری خواهد داشت. این تراشه همچنین از تکنولوژی vPro نیز پشتیبانی می کند که در اصل کار تامین امنیت آن را بر عهده دارد.

فریم دستگاه از آلیاژ منیزیم ساخته شده و 20 برابر از کیس های پلاستیکی محکم تر است و این سطح استحکام، باعث شده که دستگاه استاندارد MIL-STD 810G را برای مقاومت در برابر لرزش دریافت کند.

کیبورد، کی پد، دکمه ها و نشانگرهای پایین تاچ پد نیز همگی در برابر ریزش مایعات مقاوم هستند. این دستگاه همچنین موفق شده استاندارد IP-5X را دریافت نماید و به همین دلیل در برابر گرد و غبار مقاوم است.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای S15AB می توان به وب کم، میکروفون، تاچ پد خازنی با پشتیبانی از ژست های حرکتی و همچنین نوعی کارت خوان هوشمند اشاره نمود.

علاقمندان به خرید این دستگاه می توانند در صورت نیاز نوع بهره مند از مودم داخلی وایرلس آن را خریداری کنند و در مورد حافظه داخلی این لپ تاپ هم باید گفت که امکان انتخاب بین هارد درایو مکانیکی یک ترابایتی یا اس اس دی 512 گیگابایتی برای کاربران آن وجود دارد.

این دستگاه همچنین دارای یک درایو اپتیکال است، باتری آن در صورت استفاده نرمال تا 8.5 دوام می آورد و قیمت پایه آن هم از 1999.99 دلار آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sina
    sina | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان میدونم بی ربط.ولی شما یه آدرس اینترنی راجب اینکه خودمون کامپیوتر گیمینگ خودمون رو بسازیم،دارین؟
    خیلی ممنون

مطالب پیشنهادی