ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی LG نام های تجاری «G4 Graphy» و «G4 Script» را به ثبت رساند

ساعتی پیش در مورد تلفن هوشمند LG G4 Note برایتان نوشتیم اما اکنون به نظر می رسد که کمپانی کره ای ال جی، تنها به نمونه Note قناعت نکرده و تصمیم دارد موبایل هایی دیگر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۵

ساعتی پیش در مورد تلفن هوشمند LG G4 Note برایتان نوشتیم اما اکنون به نظر می رسد که کمپانی کره ای ال جی، تنها به نمونه Note قناعت نکرده و تصمیم دارد موبایل هایی دیگر از خانواده G4 را نیز راهی بازار نماید.

دقایقی پیش مطلع گشتیم که ال جی، دو علامت (نام) تجاری دیگر را نیز برای خود به ثبت رسانده است. G4 Graphy و G4 Script به احتمال زیاد موبایل های بعدی کمپانی کره ای خواهند بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعات چندانی در مورد دو محصول جدید ال جی در دست نیست اما استفاده از نام «G4» در آنها، خبر می دهد که به احتمال زیاد شاهد معرفی دو تلفن هوشمند از خانواده G4 باشیم که همه آنها کم و بیش، از یک زبان طراحی بهره می گیرند.

G4 Note به احتمال زیاد عضوی از این خانواده خواهد بود که قلم هوشمند یا همان استایلوس را به طرفداران این وسیله ارائه خواهد کرد. در مورد «Graphy» و «Script» نیز از روی اسم آنها، می توان حدس زد که این دو محصول هم احتمالا از قلم هوشمند برخوردار باشند.

کمپانی ال جی پیش از این نیز موبایل هایی مجهز به قلم هوشمند را توسعه داده و آنها را برای رقابت با سری نوت از سامسونگ به بازار فرستاده اما همواره اقبال با هموطن و رقیب این شرکت بیشتر یار بوده و سری نوت، توجهات کثیری را به خود جلب کرده اند. حال باید دید در آینده تلاش های بعدی ال جی برای استفاده از قلم استایلوس و بهره گیری از آنها در یک موبایل به کجا ختم خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    من فکر کردم G4 graphy ربطی به photography داره :؟

  • m. masoud
    m. masoud | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    پس اون گوشی پرچمداری که قولش رو LG برای آخر امسال داده بود، چی میشه؟

    • tauren
      tauren | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      اون گوشی G4 Note هستش

      " ساعتی پیش در مورد تلفن هوشمند LG G4 Note برایتان نوشتیم اما اکنون به نظر می رسد که کمپانی کره ای ال جی، تنها به نمونه Note قناعت نکرده و تصمیم دارد موبایل هایی دیگر از خانواده G4 را نیز راهی بازار نماید. "

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

      درود

      البته پرچمدار قرار نبود باشه
      از طرف ال‌جی اعلام شد که محصول جدیدی تا پایان سال عرضه میشه، اما نه طبق گفته‌ی خبرگزاری‌ها یک پرچمدار!

مطالب پیشنهادی