ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ از راه رسید

نسل اول موتو ۳۶۰ نه تنها اولین ساعت هوشمند با صفحه کاملاً گرد، بلکه نخستین اسمارت واچی بود که ظاهری مطلوب داشت و روی مچ دستان کاربران خود نمایی می کرد. اما حالا نوبت به ارتقا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۲۲

نسل اول موتو ۳۶۰ نه تنها اولین ساعت هوشمند با صفحه کاملاً گرد، بلکه نخستین اسمارت واچی بود که ظاهری مطلوب داشت و روی مچ دستان کاربران خود نمایی می کرد. اما حالا نوبت به ارتقا این محصول رسیده و نسل جدیدش با عناوین موتو ۳۶۰ و موتو ۳۶۰ اسپورت ارائه گشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در مدل های تازه رونمایی شده صفحه نمایش باز هم گرد است و البته زائده ناخوشایند مشکی رنگ در پائین آن هنوز خودنمایی می کند؛ اکنون کسانی که تمایل به تهیه موتو ۳۶۰ دارند می توانند آن را در دو سایز خریداری نمایند، یا در اصل یک نمونه ی کوچک تر هم جز گزینه های انتخابی قرار گرفته است. ضمن اینکه مکانیسم ویژه ای نیز برای تعویض آسان بندها پیاده سازی شده.

New-Motorola-Moto-360-2015-11111111

موتو ۳۶۰: موتو ۳۶۰ دارای دو سایز بوده و مجموعه ای ویژه بانوان نیز ارائه گشته

قبل از هر چیز لازم است بدانید نسل جدید موتو ۳۶۰ حالا دو سایز دارد و می توانید آن را در دو مدل ۴۶ و ۴۲ میلیمتری خریداری کند. علاوه بر این، اسمارت واچ مورد بحث در زمینه ی نسبت بدنه به نمایشگر به لطف حاشیه های اندک صفحه نمایش رکورد دار شده است.

نکته ی بعدی و حائز اهمیت وجود مکانیسمی با عنوان "جداسازی سریع و ساده بندهاست" و این مکانیسم همانطور که از عنوان اش بر می آید فرد را قادر می سازد تا بسیار راحت بتواند بندهای اسمارت واچ خود را تعویض کند. گفتنی است که مکانیسم مورد اشاره به نوعی یادآور راهکار مشابهی محسوب می شود که اپل در ساعت هوشمند خود پیاده کرده.

مجموعه ای از بندها و طراحی ها هم برای بانوان وجود دارد و اگر این موارد کافی نیستند می توانید به سراغ موتو میکر رفته و با استفاده از گزینه های آن به سفارشی سازی موتو ۳۶۰ بپردازید. موتو میکر ابتدا در ایالات متحده، مکزیک، انگلستان، فرانسه و آلمان در دسترس خواهد بود.

moto-5-2222222222

موتورولا در رابطه با بندهای اسمارت واچ اش وسواس خاصی را به خرج داده، برای مثال بند چرمی ساعت مذکور توسط شرکتی با نام Horween ساکن در شیکاگو تولید گشته که از سال ۱۹۰۵ در صنعت چرم فعال است.

در کنار چنین بندی یک بند فلزی ساخته شده از استیل 316L نیز وجود دارد و نباید از یاد برد که چنین استیلی در صنعت هواپیماسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

موتو ۳۶۰ اسپورت

Moto-360-Sport-33333333

مدل اسپورت دارای GPS داخلی بوده که سبب می گردد داده هایی مثل مسافت طی شده و یا سرعت در حین ورزش هایی مانند پیاده روی و دویدن به شکلی دقیق در اختیار کاربر قرار گیرند. همچنین در این نمونه سنسور اپتیکال مانیتور ضربان قلب نیز موجود است که در زمان فعالیت های بدنی اطلاعاتی جامع تر و کامل تر را گردآوری می کند.

تفاوت اصلی دیگر باز می گردد به نمایشگر جدید AnyLight که ذکر می شود روشنایی بیشتری داشته و رویت آن در زیر نور خورشید آسان تر خواهد بود. همچنین موتو ۳۶۰ اسپورت به مدت سی دقیقه و در عمق تقریباً یک متری آب مقاومت خواهد نمود و به مشکل خاصی بر نخواهد خورد.

موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵): قیمت و تاریخ عرضه

کاربران ساکن ایالات متحده می توانند از همین امروز اقدام به ثبت پیش سفارش موتو ۳۶۰ جدید کنند و فروشگاه های خرده فروشی اصلی همانند Best Buy عرضه آن را از ماه سپتامبر آغاز خواهند نمود. اندکی بعد نیز ساعت در سایر کشورهای آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا در دسترس قرار می گیرد.

قیمت نسل جدید موتو ۳۶۰ از ۳۰۰ دلار آغاز شده و بر حسب تغییرات تا ۴۳۰ دلار نوسان می کند و این در حالیست که هنوز حرفی از تاریخ و رقم در نظر گرفته شده برای موتو ۳۶۰ اسپورت به میان نیامده.

لازم است در پایان خاطر نشان کنیم که موتورولا در مدل هایی که امروز رونمایی کرده بر خلاف نسل اول از شارژ بی سیم پشتیبانی به عمل نیاورده است.

moto-guide-1-44444

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • دیاکو
    دیاکو | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    "لازم است در پایان خاطر نشان کنیم که موتورولا در مدل هایی که امروز رونمایی کرده بر خلاف نسل اول از شارژ بی سیم پشتیبانی به عمل نیاورده است."
    این قسمت غلط ترجمه شده. درستش اینه: ساعت جدید رو نمی‌شه با شارژر مدل پارسال شارژ کرد (و برعکس).
    در واقع مدل امسال هم مثل مدل پارسال شارژر بیسیم داره ولی شارژرش با شارژر مدل سال قبل سازگار نیست.
    اگر به متن اصلی توجه کنید اشتباه ترجمه واضح هست. لطفاً اصلاح کنید.
    مرسی.

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    خوش اومدی موتو

  • farhadas
    farhadas | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    تا وقتی یه جک 3.5 میلیمتری برای هنسفری نداشته باشه بدرد نمیخوره . اینجوری میشه هم بدون در اوردن گوشی از جیب با طرف صحبت کرد

    • Hamid_N.I
      Hamid_N.I | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      جاننن؟
      شما به دستت میخوای هندزفری وصل کنی؟
      الان گزینه بهتری به اسم هندزفری بلوتوث وجود داره
      خوشم میاد که خوب محصولات رو نقد میکنی و کاراییشون رو زیر سوال میبری

  • Mohi Beyki
    Mohi Beyki | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    همچنان زائده لعنتی رو داره :( من دلم موتو۳۶۰ می‌خواد ولی این لامصب همش روی مخمه :|

    • دیاکو
      دیاکو | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

      من دارم. اولش آدم فکر میکنه اون زائده خیلی چیز مزخرفیه. ولی بهش عادت میکنی. تقریباً هیچ برنامه‌ای نیست که از اون قسمت پایین صفحه استفاده کنه. در منظورم اینه که به اون بدی که به نظر میاد نیست اون قسمت پایین صفحه.

  • R3D
    R3D | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    انصافا با اومدن موتو360 جدید و گیر اس 2 و پشتیبانی اندروید ویر از iOS واقعا کار اپل واچ سخت میشه.
    موتو 360 جدید بسیار جذاب و خوش قیمته.

مطالب پیشنهادی