ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی بنگ اند اولافسن اسپیکر بی سیم جدید خود را معرفی کرد

اسپیکرهای بی سیم این روزها محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند و هر کسی می تواند با پرداخت مبلغی کمتر از ۵۰ دلار صاحب یکی از آن ها شود. البته اگر می خواهید یک تجربه خارق ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

اسپیکرهای بی سیم این روزها محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند و هر کسی می تواند با پرداخت مبلغی کمتر از ۵۰ دلار صاحب یکی از آن ها شود. البته اگر می خواهید یک تجربه خارق العاده و کاملا منحصر به فرد داشته باشید می توانید حتی تا هزار دلار هم هزینه کنید، دقیقا مبلغی که لازم است برای خرید یک BeoPlay A6 از شرکت Bang & Olufsen بپردازید.

اگر با محصولات شرکت Bang & Olufsen آشنا باشید می دانید که آن ها ابدا در کار تولید ابزار آلات ارزان قیمت نیستند و مستقیما بازار محدودی را هدف قرار داده اند که مایل به پرداخت صدها دلار هستند. در نتیجه کیفیت کار و طراحی در آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و BeoPlay A6 نیز از این ماجرا مستثنی نیست.

beoplay-a6-2

در نگاه اول، این اسپیکر با انحنای خاصی که دارد شبیه به پشتی یک صندلی به نظر می رسد اما هدف از طراحی آن، فراگیر بودن صدا در محیط است. در واقع اسپیکر هر کجا که قرار بگیرد می تواند در تمام محیط صدا را به شکل قابل قبولی پخش کند.

دکمه خاصی برای کنترل صدا یا اجرای قطعه بعدی وجود ندارد و تمام این کارها صرفا از طریق لمس و سوایپ کردن امکان پذیر است. دو ووفر ۵.۵ اینچی ۶۰ وات و یک جفت تیوتر ۰.۷۵ اینچ ۳۰ وات با یک اسپیکر فول رنج ۱.۵ اینچ ۶۰ وات درون این دستگاه جای خوش کرده اند که هر کدام آمپلی فایر مخصوص خود را دارند. BeoPlay A6 می تواند از طریق DLNA، بلوتوث، AirPlay و سرویس هایی چون اسپاتیفای موزیک پخش کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی روشنایی
    علی روشنایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    یعنی یه سرگرمی من در دانمارک رفتن به فروشگاه B&O و تماشای محصولات خارق العاده اش بود. گران و بسیار زیبا و باکیفیت.

    • على
      على | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

      الان یکی از آرزوهای منو بازگو کردی :)

  • بهنام
    بهنام | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    طراحی B&O واقعا عالیه.
    از نظر کیفیت صدا هم واقعا جزو بهترین های دنیاس.

مطالب پیشنهادی