ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در تلاش است ۱۱ میلیون کاربر رایگان ثبت شده در سرویس موسیقی خود را به خرید اشتراک ترغیب کند

در حال نزدیک شدن به پایان ماه سوم راه اندازی اپل موزیک هستیم و این نکته نشان می دهد ۱۱ میلیون کاربری که تاکنون استفاده از دوره سه ماهه رایگان این سرویس را آغاز کرده اند، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۰

در حال نزدیک شدن به پایان ماه سوم راه اندازی اپل موزیک هستیم و این نکته نشان می دهد ۱۱ میلیون کاربری که تاکنون استفاده از دوره سه ماهه رایگان این سرویس را آغاز کرده اند، به زودی باید در مورد تمدید اشتراک خود و پرداخت هزینه برای ادامه آن تصمیم گیری نمایند.

همین موضوع باعث شده Oliver Schusser معاون بخش بین الملل آیتیونز اعلام کند تیم توسعه اپل موزیک به شکل دائم مشغول کار برای رفع ایراد های موجود در بخش های مختلف این سرویس استریم موسیقی هستند.

به گفته این مقام بخش playlist ها و محتوای منتشر شده روی این سرویس از جمله مواردی هستند که اپل باید روی بهبود آنها کار کند و Apple Music Connect نیز بخشی دیگری است که برای برقراری ارتباط بین کاربران و هنرمندان ارائه شده به شکل دائم به گسترش بیشتر و بهبود نیاز دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مدتی پیش برخی کاربران به شرکت ساکن کوپرتینو اعتراض کردند که این سرویس تازه با مجموعه های موسیقی شخصی موجود در نرم افزار آیتیونز تداخل پیدا می کند و برخی دیگر نیز از پیچیده بودن رابط کاربری این سرویس انتقاد داشتند، انتقاداتی که Schusser راه اندازی سرویس موسیقی اپل به شکل همزمان در ۱۱۰ کشور مختلف را از دلایل وجود آنها بر می شمارد.

گفتنیست بر اساس برخی گزارش ها ۴۸ درصد از کاربران ثبت شده اپل میوزیک تاکنون استفاده از این سرویس را متوقف کرده اند، رقمی که سازنده آن را رد و آمار واقعی را چیزی در حدود ۲۱ درصد اعلام می کند.

در هر حال کسانی که از این به بعد بخواهند از این سرویس استفاده کنند لازم است ماهانه ۹.۹۹ دلار برای استفاده شخصی یا ۱۴.۹۹ دلار برای ایجاد یک حساب خانوادگی ۶ نفره پرداخت کنند.

این درآمدی است که اپل برای بدست آوردن آن مشغول طراحی یک کمپین جدید تبلیغاتی است تا با استفاده از آن بتواند کاربران بیشتری را به استفاده از دوره ۳ ماهه رایگان خدمات استریم موسیقی خود ترغیب نماید.

Schusser البته در این باره می گوید ما به جای آنکه هر ساعت تعداد کاربرانی که ثبت نام کرده اند را بررسی کنیم، تمرکز و اولویت خود را روی بهبود خود سرویس قرار داده ایم و هدف های ما برای این سرویس بیشتر دراز مدت است تا به دست آوردن موفقیت های مقطعی.

در پایان گفتنیست این مقام آیتیونز اعلام کرده هرچند نسخه اندرویدی اپلیکیشن سرویس موسیقی اپل هنوز به کار احتیاج دارد، اما در نهایت تا پاییز برای عرضه آماده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    اپل جون پول نداریم!

  • کیوان
    کیوان | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    من که شدیدن از سرویس اپل موزیک لذت میبرم. به احتمال 80 درصد هم اشتراک ماهیانه میخرم
    البته دنبال این هستم که ببینم از دوستان کی میخواد استفاده کنه که خب ارزونتر بیفته برامون D:
    ولی بنظرم خیلی سرویس کامل و جذابیه. سرعتش نسبت به شروع خیلی بهتر شده. و همینطور پلی‌لیستا (برخلاف پلی‌لیستا و سلکشن‌های اسپاتیفای) وافعا عالی هستن.
    مشکل من با بیتز رادیو هستش کهتا جایی که من فهمیدم نود درصد اوقات یا رپ یا R n' b پلی میکنه. سبکهای آلترناتیو مثل راک و جر و فیوژن و .. خیلی کمه که امیدوارم شرایط بهتر شه.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    "مدتی پیش برخی کاربران به شرکت ساکن کوپرتینو اعتراض کردند که این سرویس تازه با مجموعه های موسیقی شخصی موجود در نرم افزار آیتیونز تداخل پیدا می کند"
    من با این قسمت مشکل داشتم! ولی پیچیدگی رو نمی فهمم! کجاش پیچیدس؟؟؟!
    احتمال این که بخرم 20 درصد!!

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    طرفداران سبک الکترو با ایدی knife0party@ در تلگرام در تماس باشند تا در گروه عضو بشند.

مطالب پیشنهادی