ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Go Play‌ و ساعت هوشمند Go WATCH از الکاتل معرفی شدند

نمایشگاه IFA 2015 کماکان با شور و اشتیاق بسیار زیادی ادامه دارد و اکنون آلکاتل اعضای جدیدی از خانواده ی محصولات Go خودش را معرفی نموده که شامل تلفن هوشمند Go PLAY و اسمارت واچ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۹

نمایشگاه IFA 2015 کماکان با شور و اشتیاق بسیار زیادی ادامه دارد و اکنون آلکاتل اعضای جدیدی از خانواده ی محصولات Go خودش را معرفی نموده که شامل تلفن هوشمند Go PLAY و اسمارت واچ Go WATCH می شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

GO PLAY برای کاربران فعال و اهل هیجان طراحی شده تا بتوانند در محیط هایی مانند زیر آب یا طبیعت بکر اقدام به عکاسی نمایند و گفتنی است در همین راستا این دیوایس در مقابل آب، ذرات گرد و غبار و ضربه های ناگهانی و شوک مقاومت دارد.

موبایل تازه رونمایی گشته آلکاتل را می توانید از ارتفاع ۱.۵ متری به زمین بیاندازید و نگرانی بابت صدمه دیدن اش نداشته باشید ولی ارتفاعی بیشتر از این را بهتر است امتحان نکنید.

محصول مورد بحث در هشت رنگ به بازار می آید و بر روی آن اپ های Vine و Zello به صورت پیش فرض نصب هستند، لذا قادر خواهید بود فعالیت های ورزشی تان را به راحتی و زنده برای دوستان تان استریم کنید تا آنها نیز در هیجانی که تجربه می نمایید شریک شوند.

اما اجازه بدهید نگاهی داشته باشیم به مشخصه های GO PLAY. آلکاتل برای این موبایل اندروید ۵.۰ را به عنوان سیستم عامل برگزیده و ضمناً آن را به نمایشگری ۵ اینچی از نوع TFT با رزولوشن 720p مجهز کرده است.

سایر ویژگی های سخت افزاری هم عبارتند از: چیپست چهار هسته ای و ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۱۰، ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش (که البته تنها ۴ گیگابایت آن در اختیار کاربران خواهد بود)، یک گیگابایت حافظه رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی (هر دو دوربین امکان فیلمبرداری با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا هستند)، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی.

Alcatel-GO-PLAY-and-GO-WATCH (1)-w600

اکنون نوبت می رسد به ساعت هوشمند  GO WATCH. این ساعت نیز همانند موبایلی که کمی قبل به آن پرداختیم ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد شوک است. نکته ی جالب اینکه آلکاتل گجت پوشیدنی تازه رونمایی شده اش را به اندروید wear مجهز نکرده، ولی آن را با موبایل های تحت iOS‌ و اندروید سازگار نموده تا بتوانید اعلانات، پیغام ها، ایمیل ها، تماس های صوتی و وضعیت آب و هوا را بر روی اش مشاهده کنید.

GO WATCH از طریق تعویض بخش جلویی بدنه و همچنین بندها، قابل سفارشی سازی است و البته خاص ترین ویژگی آن به اشتراک گذاری احساسات فردیست که از آن استفاده می نماید.

روی اسمارت واچ مذکور دکمه ای با نام GO تعبیه شده و وقتی آن را فشار دهید بر حسب ضربان قلب، داده های ژیروسکوپ و شتاب سنج، طرح گرافیکی مطابق شرایطی که در حال تجربه اش هستید خلق می گردد و سپس می توانید این طرح را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را بدل به تصویر پس زمینه ساعت تان کنید.

ساعت هوشمندی که در بالا به آن پرداختیم نمایشگری ۱.۲۲ اینچی از نوع LCD IPS با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد و به پردازنده ۱۸۰ مگاهرتزی Cortex-M4 و باتری ۲۲۵ میلی آمپر ساعتی مجهز گشته. GO WATCH از سازگاری کامل با دیوایس های تحت اندروید ۴.۳ و iOS 7 به بالا برخوردار است.

Alcatel-GO-PLAY-and-GO-WATCH-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    طرفداران سبک الکترو با ایدی knife0party@ در تلگرام در تماس باشند تا در گروه عضو بشند.

  • Unique
    Unique | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    از ساعتش خوشم اومد...
    .
    ...کاش سیستم عاملشم اندروید ور بود تا مشکل اپ هاشم حل میشد

  • محمد
    محمد | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان کنفرانس ماکروسافت کیه؟

    • JEFRiUM
      JEFRiUM | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

      از لحاظ گرامری جملتون درست نیست!
      D:

      • محمد
        محمد | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

        چرا؟!!!!؟؟!!؟؟!

        کنفرانس مایکروسافت در چه تاریخی برگزار می شود؟
        :)

  • آقا مصطفی
    آقا مصطفی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    ساعتش بسيار به سري جي-شاك كاسيو شباهت داره
    آلكاتل نسبت به قيمت محصولات فوق العاده اي ميسازه

مطالب پیشنهادی