ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر تازه ای از آیپد پرو که ابعاد نمایشگر آن را مشخص می کند

بر کسی پوشیده نیست که آیپد، دیگر همانند روزهای اولی که استیو جابز آن را در دست گرفت و معرفی کرد به فروش نمی رود. حال یک سالی می شود که شایعه ای جدید در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بر کسی پوشیده نیست که آیپد، دیگر همانند روزهای اولی که استیو جابز آن را در دست گرفت و معرفی کرد به فروش نمی رود. حال یک سالی می شود که شایعه ای جدید در فضای مجازی به گوش می رسد. شنیده می شود که اپل تصمیم به ساخت محصولی متفاوت دارد و می خواهد نحوه کاربری تبلت خویش را دست خوش تغییرات گسترده ای نماید.

گویا تیم کوک باور دارد که راهکار موفقیت آیپد و بقایش، استفاده از آن در سازمان و محیط های ادارای است و بی راه نیست اگر بگوییم که در این راه، نیم نگاهی نیز به جاده تبلور «سرفس پرو» از مایکروسافت داشته و می خواهد بهره وری «فرا-پی سی» ترین گجت خود را تا حد بسیار زیادی ارتقا ببخشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در چهارشنبه شب همین هفته در دیجیاتو خواهید خواند که آیفون های جدید، همراه با یک آیپد غول پیکر معرفی خواهند شد. اما محصول جدید چه ابعاد و ظاهری خواهد داشت؟

اکنون ویدیوی تازه ای از رندر کامپیوتری این محصول منتشر گشته که خبر از نمایشگر ۱۲.۹ اینچی این محصول می دهد. همچنین گفته می شود که آیپد پرو، از چهار اسپیکر قدرتمند بهره برده. پیشتر نیز شنیده بودیم که آیپد جدید اپل، همراه با یک قلم هوشمند عرضه خواهد شد که به بهترین شکل، برای نمایشگر «فورس تاچ» این تبلت بهینه شده است.

از طرف دیگر احتمال می رود که کاربرد دستیار دیجیتالی «سیری» نیز برای استفاده در این محصول بهینه شده باشد چرا که مشخصا با گجتی برای کاربران عادی طرف نیستیم و همانگونه که در ابتدا نیز ذکر کردیم، اپل، آیپد پرو را بیشتر با هدف گرفتن سازمان ها به بازار خواهد فرستاد. در نهایت توجه شما را به رندر تازه ای که از این محصول منتشر شده جلب می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • drona
    drona | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    یه خوردی زیادی حاشیه اش زیاد نیست!!؟؟ چه خبره آخه!؟ اپل! عزیزم! دقت کن. یه چیزی بده بیرون که دیدیمش، کیف کنیم. نه اینکه صرفا بزرگتر شده ی آیپد باشه. ممنون عزیزم.

  • امین
    امین | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    امیدوارم اپل مثل قبل نوآوری داشته باشه. ولی لطفا انتظار یه محصول کاملا متفاوت که بازارو بترکونه نباشین. اون خلاقیت استیوجابز بود که این همه اپل رو مطرح کرد وبعد اون اپل رو باید مثل شرکتهای دیگه بدونیم. شاید باز ایده ای نو وخلاقانه ازش ببینیم در صورتی که افراد خلاق و خوش سلیقه کشف بشن.

  • مهرداد
    مهرداد | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    امیدوارم ظرفیت 256 گیگ هم اضافه کنه براش.

  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    حاشیۀ بالا و پایین خیلی زیاده :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی