ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا لوازم جانبی جدیدی را برای آیپد پرو معرفی می کند

براساس خبری که در سایت 9to5Mac منتشر گردیده، اپل احتمالا یک کیبورد جدید را برای آیپد 12.9 اینچی که شایعه شده به زودی از سوی این شرکت رونمایی می شود، ساخته است. این کیبورد که برای آیپد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

براساس خبری که در سایت 9to5Mac منتشر گردیده، اپل احتمالا یک کیبورد جدید را برای آیپد 12.9 اینچی که شایعه شده به زودی از سوی این شرکت رونمایی می شود، ساخته است.

این کیبورد که برای آیپد بزرگ اپل، موسوم به آیپد پرو ساخته شده ممکن است ظاهری شبیه به کیبورد تفکیک پذیر مایکروسافت داشته باشد که پیشتر برای سرفس پرو 3 ساخته شده بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، کیبورد جدید اپل را می توان واکنش این شرکت به تبلت 12 اینچی مایکروسافت قلمداد نمود چراکه در حال حاضر هیچگونه دستگاه هیبریدی ای در سبد محصولات اهالی کوپرتینو دیده نمی شود.

این گزارش و همچنین شایعات متعدد قبلی ادعا می کنند که اپل احتمالا مشغول ساخت استایلوس خودش است تا کاربران بتوانند از آن برای کشیدن ایده هایشان روی آیپد استفاده نمایند.

شایعه ساخت این دو دستگاه همچنین تایید می کند که اپل احتمالا تصمیم گرفته قدم به کسب و کار بهره وری در حین حرکت و همچنین بازار سازمان ها بگذارد چراکه iOS 9 (نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی این شرکت که پیشتر منتشر گردید) دربرگیرنده امکاناتی نظیر Split View است که امکان مالتی تسکینگ (یا انجام همزمان چند وظیفه) را برای کاربران فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • اسکای واکر
    اسکای واکر | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    ظاهرا اینطور که شایعات نشون میدن استایلوس جدید با آیفون هم کار میکنه

  • drona
    drona | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    خدا به خیر کنه. از الان دارم می بینم دوستان سر شباهت ها و تفاوت ها ی این دو تا محصول (آیپد ایر 12 اینچ و سرفیس پرو3) چه جنگ و جدلی راه می اندازن تو سایت.

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    رقابت جالبی میشه
    جنگ کیبوردی نداشتیم که داره شروع میشه

مطالب پیشنهادی