ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تحلیلگران می گویند فروش بازی های استیم سرعت بسیاری پیدا کرده است

سرویس Steam Spy که وظیفه ی استخراج اطلاعات از درون شبکه استیم را به عهده دارد، حالا حقایق جالبی را بر ملا کرده است. به گفته استیم اسپای، از ماه مارس 2015 تاکنون، 6 بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

سرویس Steam Spy که وظیفه ی استخراج اطلاعات از درون شبکه استیم را به عهده دارد، حالا حقایق جالبی را بر ملا کرده است. به گفته استیم اسپای، از ماه مارس 2015 تاکنون، 6 بازی موفق شده اند که فروشی بیش از یک میلیون نسخه کسب کنند.

بر اساس آمار و ارقام سرگی گالیونکین، عناوین Grand Theft Auto 5 ،Cities: Skylines و Rocket League به همراه سه عنوان Ark: Survival Evolved ،Besiege و H1Z1 از برنامه دسترسی زودهنگام موفق شده اند طی مدت زمانی اندک بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشند.

Cities: Skyline در روز اول عرضه خود توانست 250 هزار واحد فروش کند و این رقم در عرض یک هفته به نیم میلیون نسخه رسید. ماه آپریل (یک ماه بعد) بود که شرکت سازنده ی آن رسما اعلام نمود، Skyline بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. Ark: Survival Evolve نیز در عرض 2-3 هفته توانست به چنین جایگاهی دست پیدا کند، در حالی که هنوز توسعه آن کامل نشده.

گالیونکین می گوید شش عنوان دیگر هم بیش از نیم میلیون فروش داشته اند که نام The Witcher 3: Wild Hunt در آن میان دیده می شود، عنوانی که به صورت جهانی تا چند هفته پیش 6 میلیون نسخه فروخته بود.

کنسول ها از لحاظ فروش همچنان پلتفرم های پیش رو هستند اما پیشرفت نجومی پی سی طی ماه ها و سال های اخیر بی سابقه است. اخیرا، دو بازی بزرگ دیگر (Mad Max و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain) هم روی استیم عرضه شدند و امید می رود که ناشرین بیشتری میل به عرضه بازی های خود روی این بستر پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهراد
    مهراد | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    تو ایران که حتما نیاز به واسطه هست
    الانشم که استور فیلتر شده ...

  • drona
    drona | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی رشد جالب و عجیبیه. ولی تو ایران چنین رشدی نداشته. دلیلشم که واضحه: اینترنت رویایی کشور عزیزمون. جالب اینه که وزیر محترم ارتباطات شدیدا پشتیبانی می کنه از سرویس دهنده های جیب بر.

مطالب پیشنهادی