ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز ۱۰ توجه مشتریان سازمانی مایکروسافت را به خود جلب کرده است

در ماه اول، ۷۵ میلیون کامپیوتر ویندوز ۱۰ را دریافت کرده و از آن استفاده می کنند و به طور کلی، مشخص است که با یکی از موفق ترین نسخه های پلتفرم ویندوز رو به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

در ماه اول، ۷۵ میلیون کامپیوتر ویندوز ۱۰ را دریافت کرده و از آن استفاده می کنند و به طور کلی، مشخص است که با یکی از موفق ترین نسخه های پلتفرم ویندوز رو به رو هستیم. اما مایکروسافت همواره مشتریان خود را به دو دسته تقسیم نموده؛ دسته اول که تعدادشان بسیار بیشتر است، کاربران خانگی هستند و در کامپیوترهای خود از ویندوز بهره می برند و دسته دوم، مشتریان سازمانی که با وجود تعداد کمترشان، سود بیشتری برای توسعه دهنده پلتفرم ویندوز دارند.

سازمان ها اما ترجیح می دهند تا جای ممکن به سراغ نسخه جدید پلتفرم ویندوز نروند چرا که سازگاری سایر اپلیکیشن ها با آن و همچنین امنیت آزمایش شده ویندوز های قبلی، اهمیت بیشتری دارند تا برخی قابلیت های جدید. البته گویا نسخه دهم ویندوز، با داستانی متفاوت رو به رو شده است. با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس جدیدترین گزارشات، در میان ۷۵ میلیون کامپیوتری که از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند، ۲ درصد یا در واقع ۱.۵ میلیون از آنها مربوط به کاربران سازمانی هستند. شاید در نگاه اول، این رقم اندکی پایین به نظر برسد اما باید اذعان داشت که رقم به دست آمده، به هیچ عنوان بد نیست و حتی می تواند یک موفقیت برای مایکروسافت محسوب گردد.

بسیار کم پیش می آید که کمپانی ها، نسخه ویندوز را بروز رسانی کنند. گاهی یک سال از عرضه نسخه جدید این پلتفرم می گذرد و شرکت ها حتی به این موضوع فکر هم نمی کنند که به سراغ محصول جدید مایکروسافت بروند. در نتیجه، استفاده یک و نیم میلیون کامپیوتر اداری از ویندوز ۱۰ پس از یک ماه، دستاوردی بزرگ برای شرکت ساکن ردموند به شمار می رود.

نشانه ای دیگر از موفقیت ویندوز ۱۰ در محیط های سازمانی هم اینکه کمپانی های بزرگی همچون HP یا حتی VMware، که یکی از رقبای خود مایکروسافت به شمار می آید، نسخه جدید ویندوز را تحسین کرده اند. پس از ارائه نسخه ناموفق هشتم از ویندوز، کمپانی HP به سراغ تهیه برخی کامپیوترهای شخصی با استفاده از پلتفرم کروم و اندروید رفت.

بر اساس گزارش موسسه آماری Okta نیز، گفته می شود که اکنون ۲۵۰۰ کمپانی در سراسر جهان از سرویس های ابری مایکروسافت بهره می جویند. با این همه، هنوز هم تعداد زیادی از کاربران عادی و سازمانی از ویندوز ۷ استفاده می کنند اما می توان گفت که تلاش های مایکروسافت با ویندوز ۱۰ و پذیرش آن از سوی مشتریان تجاری، کاملا قابل قبول بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Droptest.ir
    Droptest.ir | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    البته یک سوم این یک و نیم میلیون کاربران ایرانی هستن .چون نسخه اینترپرایز رو کامل ترین میدونیم همه اینو نصب می کنیم.

  • I am payne,max payne...
    I am payne,max payne... | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان منبعی برای دانلود فایل ها آپدیت msu . ویندوز ۱۰ سراغ دارید...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی