ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید Nexus 5X، نشانگر طراحی نهایی این تلفن هوشمند هستند

در روز پنج‌شنبه خبر رسید که ال جی و گوگل، تلفن هوشمند نکسوس خود را با نام 5X در روز هفتم مهر ماه به بازار عرضه خواهند کرد. در این میان Android Authority خبر داده بود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در روز پنج‌شنبه خبر رسید که ال جی و گوگل، تلفن هوشمند نکسوس خود را با نام 5X در روز هفتم مهر ماه به بازار عرضه خواهند کرد. در این میان Android Authority خبر داده بود که توانسته با یکی از افراد نزدیک به گوگل ارتباط برقرار کند و مشخص گشته که این تلفن همراه در نسخه نهایی، شبیه به همان تصاویری خواهد بود که پیش از این نیز فاش شده بودند.

حال رندرهای کامپیوتری جدیدی از نکسوس ۵ اکس مشاهده شده که توسط آنها، می توان اذعان داشت که Android Authority و منبع اش، خبرهای درستی را منتشر کرده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت AndroidPit تصاویری را منتشر کرده که به نظر می رسد مربوط به رندرهای نهایی نکسوس ۵ اکس، حاصل همکاری مشترک گوگل و ال جی باشند.

این رندرها صرفا پشت تلفن همراه را به نمایش می کشند و به سادگی می توان مشاهده کرد که تفاوت زیادی میان آنها و نمونه های فاش شده پیشین وجود ندارد.

Is-this-the-final-design-of-the-Nexus-5-2015 (1)-w600

می توانیم یک حسگر اثر انگشت را این بار به شکلی واضح تر در پایین لنز دوربین مشاهده کنیم؛ دوربینی که گفته می شود از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و همانگونه که در تصویر نیز مشخص است، دارای فوکوس لیزری نیز هست.

گفته می شود که این محصول جدا از رنگ سفید، در رنگ های سیاه و آبی تیره نیز تولید خواهد شد. همانگونه که در روزهای گذشته نیز گفته ایم، Nexus 5X دارای نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن 2K، اسنپدرگون ۸۰۸ (شش هسته ای) رم سه گیگابایت و همچنین اندروید مارشملو خواهد بود. در حال حاضر همچنین گمانه زنی می شود که گوگل این تلفن همراه را با قیمت ۳۹۹ دلار برای مدل پایه به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    وای چه گوشیه از بشت شیک لامصب ای کاش عکس های جلوی گوشی هم واش بشه

  • WHITEMAN
    WHITEMAN | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    خدایی اصلا جالب نیس من نمیتونم با ظاهرش کنار بیام اصلا جالب نیس

  • Arman
    Arman | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    نکسوس 5 گوشی خوبی بود خودم هم زمانی دوست داشتم بخرمش ولی تو سایت های مختلف زیاد خوندم که ایرادات عجیبی برای یه عده ای به وجود اومده بود تا جایی که تو گوشی دوستم هم دیدم
    نکسوس 6 تو تست های مقاومت ضربه در بخش صفحه نمایش مقاومت زیادی نداشت
    طراحیش خیلی خوبه اگر این ایرادات رو نداشته باشه مسلما عالی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی