ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی به زودی پروسه ساخت موبایل در کشور هند را آغاز می کند

در روزگار فعلی، تکنولوژی پیشرفت های بسیاری به خود دیده و دیگر برای داشتن برخی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری، نیازی نیست به سراغ خرید گران ترین محصول بروید. این سناریو، برای بیشتر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

در روزگار فعلی، تکنولوژی پیشرفت های بسیاری به خود دیده و دیگر برای داشتن برخی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری، نیازی نیست به سراغ خرید گران ترین محصول بروید. این سناریو، برای بیشتر بازارها صادق است اما در بازار تلفن های هوشمند، بیش از هر جای دیگری نمود پیدا می کند.

کاربران می خواهند و مشخصا تمایل دارند که با پرداخت هزینه هایی کمتر، به ویژگی های بیشتری دست پیدا کنند و در سال های اخیر، در این مورد موفق نیز بوده اند. بر همین اساس، فروش تلفن های هوشمند میانرده در سالی که در حال گذر است، با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده.

در این میان سونی را می توان یکی از برندهایی دانست که از گذشته تلاش کرده بازار میان رده ها را نیز در مشت خود نگه دارد. بر همین اساس گزارشی منتشر گشته که خبر از تلاش های این شرکت برای تاسیس کارخانه ای در سومین بازار بزرگ جهان در زمینه فروش تلفن های هوشمند، یعنی «هند» می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در اواخر تیر ماه نیز چنین خبری را شنیده بودیم اما اکنون، منابع هندی گزارش می دهند که شرکت یاد شده در آینده ای نزدیک شروع به تولید تلفن های هوشمند و سایر لوازم الکتریکی در این کشور و سپس فروش آنها خواهد کرد.

در سال جاری هند تبدیل شده است به محل توجه سازندگان تلفن های هوشمند؛ گویی تولید کنندگان به تازگی از خواب غفلت بر خواسته اند و دیده اند که بازاری متشکل از یک میلیارد نفر در گوشه ای دیگر از جهان نیز موجود است و نیاز نیست صرفا توجهشان را بر چین معطوف سازند.

چین کشوری است که ژاپنی ها علاقه چندانی به فعالیت در آن ندارند و یکی از دلایلی افول سونی در سال های اخیر نسبت به رقبای خود نیز همین موضوع است. از طرف دیگر دولت هند مالیات های بسیار اندکی را از سازندگان بزرگی که در این کشور فعالیت کنند دریافت خواهد کرد. در این میان شیائومی و ایسوس نیز مدت هاست به هند چشم دوخته اند وخیال های بزرگی برایش در سر می پرورانند.

همانطور که در گزاش قبلی برایتان نوشته بودیم، سونی قرار بود در اواخر سال میلادی جاری، شروع تلفن های خود با برچسب «ساخت هند» را آغاز کند اما اکنون از سوی یکی از معتبر ترین نشریات هندی به نام «Economic Times»، خبر می رسد که این شرکت در پی سرعت بخشیدن به این اقدامات است و احتمالا در ماه های جاری خبر های جالبی در این خصوص خواهیم شنید.

همچنین گفته شده که سونی، تا پیش از پایان یافتن سال جاری تلفن های هوشمند خود که در هند ساخته را نیز به بازار ارسال خواهد کرد. باید به این موضوع نیز توجه داشت که با شرایط فعلی و در صورت تحقق پیدا کردن این اخبار، شرکت ژاپنی مجبور است با سازندگان محلی همچون مایکرومکس، Karbonn، Xolo و اینتکس نیز به مقابله بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Amiran
    Amiran | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    تصمیم درستی گرفتن بعد از چین بزرگ ترین اقتصاد دنیا مال هند هستش این تازه اولشه هنوز چه شرکت هایی بیان هند کار کنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی