ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اکسپریا Z5 Ultra در سه ماهه نخست سال 2016 از راه خواهد رسید

سونی در جریان نمایشگاه IFA برلین سه پرچمدار جدید از سری اکسپریا را با نام های Z5، Z5 Premium و Z5 Compact معرفی کرد. در این میان، مدل پریمیوم با نمایشگر 4K و همچنین چهار گیگابایت رم خود پیشرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

سونی در جریان نمایشگاه IFA برلین سه پرچمدار جدید از سری اکسپریا را با نام های Z5، Z5 Premium و Z5 Compact معرفی کرد. در این میان، مدل پریمیوم با نمایشگر 4K و همچنین چهار گیگابایت رم خود پیشرفته ترین شان است.

اما این همه جزئیات در مورد پرچمداران جدید سونی نیست چراکه براساس شایعه منتشر شده در روز گذشته، این کمپانی ژاپنی به زودی نسخه پریمیوم از موبایل Z5 Compact خود را نیز وارد بازار سرزمین آفتاب تابان می کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم از خبری برایتان بگوییم که در مورد سری موبایل های «الترای» سونی منتشر گردیده. با دیجیاتو همراه باشید.

براساس شایعه جدیدی که از چین و توسط منبعی به نام @Leaksfly منتشر گردیده، سونی در حال آماده شدن برای معرفی موبایل اکسپریا Z5 Ultra در ماه مارس سال آینده (سه ماهه نخست 2016) است.

طبق شایعه دیگری که به فضای مجازی درز کرده است، این دستگاه احتمالا چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 820 را در خود جای داده. اما اگر آشنایی کافی با محصولات سری «الترای» سونی را ندارید باید بگوییم که این دستگاه ها همان فبلت های غول پیکر این شرکت هستند.

اکسپریا Z Ultra در ژوئن سال 2013 میلادی معرفی گردید و مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی است اما هنوز هم که هنوز است نسخه جدید آن رونمایی نشده.

بر پایه برخی شایعات، موبایل Z5 Ultra در سه ماهه سوم امسال از راه می رسد (که البته هنوز هم چنین احتمالی وجود دارد) اما با انتشار شایعه اخیر که نشان می دهد این موبایل در ماه مارس معرفی می شود، این گمانه زنی به وجود آمده که احتمالا سونی قصد دارد نسخه Z4 Ultra را هم همین امسال رونمایی کند.

در هر صورت یک چیز کاملا روشن است؛ موبایل Z5 Ultra در صورتی که معرفی شود ابعاد بزرگی خواهد داشت و نمایشگر آن بزرگ تر از 6 اینچ است.

دستگاه مورد بحث همچنین می تواند درست مانند Z5 Premium یک نمایشگر 4K داشته باشد که البته همه اینها در حد حدس و گمان است و تا به امروز هیچ اطلاعاتی در این رابطه به دست نیامده.

این تلفن هوشمند یا بهتر بگوییم فبلت به احتمال بسیار زیاد چهار گیگابایت رم را در خود جای داده و درست مانند سری تازه معرفی شده پرچمداران اکسپریا مجهز به یک حسگر دوربین 23 مگاپیکسلی خواهد بود.

اکسپریا Z5 Ultra همچنین از استاندارد 4G LTE پشتیبانی می کند و کیفیت ساخت بسیار عالی خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این رابطه بهتر است که تا زمان معرفی رسمی دستگاه صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • احسان
    احسان | ۱ آبان ۱۳۹۴

    حیف ی استایلوس کم داره

  • 100Ra
    100Ra | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    بعد از مدت ها دوباره به سونی امیدوار شدم...همه جوره کار بی نقصی ساخته.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی