ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار تصاویری زنده از تلفن هوشمند نوکیا C1

اگرچه نوکیا تا سال ۲۰۱۶ اجازه ندارد تلفن هوشمند اختصاصی خودش را تولید و راهی بازار نماید اما برای اش منعی موجود نیست که نام تجاری اش را در اختیار سایر برندها گذاشته و بدین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اگرچه نوکیا تا سال ۲۰۱۶ اجازه ندارد تلفن هوشمند اختصاصی خودش را تولید و راهی بازار نماید اما برای اش منعی موجود نیست که نام تجاری اش را در اختیار سایر برندها گذاشته و بدین طریق محصولاتی را به دست مصرف کنندگان برساند.

همین بند در قرارداد منعقد شده مابین فنلاندی ها و ساکنین ردموند، به شرکت مورد بحث فرصت داد تا تبلتی با نام Nokia N1 را به بازار عرضه نماید؛ محصولی که در زمان معرفی اش سبب خوشحالی و البته شگفتی بسیاری از هواداران این برند کهنه کار شد.

پس از ارائه ی N1 شایعات در مورد اینکه نوکیا مشغول آماده سازی موبایلی اندرویدی نیز هست بالا گرفت و رفته رفته شنیده گشت که کمپانی یاد شده تلفن هوشمندی با عنوان نوکیا C1 که از اندروید و لانچر Z بر روی خود بهره می برد را در دست توسعه دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چند روز پیش برای اولین بار رندرهایی از اسمارت فون مذکور به اینترنت راه یافتند و البته برخی منابع آنها را غیر واقعی دانستند، اما امروز شاهد انتشار تصاویری زنده از نخستین موبایل اختصاصی نوکیا پس از ادغام با مایکروسافت هستیم.

در این تصاویر تلفن هوشمندی دیده می شود که نسبت بدنه به تصویر مطلوبی را داراست، دکمه های کنترل کننده ی معمول اش روی نمایشگر قرار گرفته اند و از نظر طراحی ظاهری نیز به نوعی از همان طرح تبلت نوکیا N1 پیروی می کند.

گفتنیست انتظار می رود دیوایس مورد اشاره دارای نمایشگر ۵ اینچی بوده و از یک چیپست اتم اینتل در کنار ۲ گیگابایت حافظه ی رم قدرت بگیرد، ضمن اینکه حدس زده می شود کمپانی سازنده در این محصول خود دوربینی ۸ مگاپیکسلی را در بخش پشتی و ۵ مگاپیکسلی را در قسمت جلویی بدنه تعبیه کرده باشد.

تا به امروز از زمان احتمالی معرفی و عرضه ی نوکیا C1 حرفی به میان نیامده و باید منتظر ماند و دید برند بلند آوازه ی فنلاندی عاقبت روزی آن را به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد یا خیر.

Nokia-C1 (1)  Nokia-C1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • JK Shin
    JK Shin | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    اوووووووووووووووووووووووف همین سادگی میارزه به همه چی

  • Majid
    Majid | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    گوشی میان رده می خواد بده نوکیا نه پرچم دار.احتمالا فول HD با آندروید 6

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    اره سادگی زیادی داره ولی زیبا هم هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی