ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Chromatik؛ اپلیکیشنی بی نظیر برای آهنگسازان و دوستداران موسیقی

از دید یک هنرمند، تلاش های او تنها در صورتی به ثمر می نشینند که دیده شده و مورد تحسین و استقبال مردم قرار بگیرد. خوشبختانه این روزها به مدد اینترنت و شبکه های اجتماعی، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

از دید یک هنرمند، تلاش های او تنها در صورتی به ثمر می نشینند که دیده شده و مورد تحسین و استقبال مردم قرار بگیرد. خوشبختانه این روزها به مدد اینترنت و شبکه های اجتماعی، دیده شدن و اشتراک گذاری کارها ساده تر از گذشته شده.

اهالی موسیقی هم مثل دیگر گروه ها، شبکه های اجتماعی مختص به خود را دارند؛ جایی که در آن می توانند ساخته هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، در مورد موسیقی بحث کنند و از آثار دیگر هنرمندان الگوبرداری کنند.

اپلیکیشن Chromatik یکی از این شبکه های اجتماعی است که امکان تمرین موسیقی، اشتراک گذاری نت و اجرای موزیک را برای شما فراهم می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Chromatik در دو نسخه iOS و اندروید عرضه شده که نسخه آیفون، امکانات به مراتب بیشتری به کاربر ارائه می کند. البته هر دو نسخه در یک قابلیت مشترکند، و آن هم نمایش نت آهنگ های مشهور است؛ برای سازی که خودتان انتخاب می کنید.

Chromatik 2

به عنوان مثال، با جستجوی موسیقی متن سریال گیم آو ترونز با تنظیم رامین جوادی، نت آهنگ برایتان به نمایش در می آید. حالا می توانید ساز تخصصی تان (شامل سازهای بادی، زهی، کوبه ای، کلیددار) را از قسمت تنظیمات انتخاب کرده تا نت مورد نظر برای ساز تخصصی شما تنظیم شود.

حالا اگر به نت خوانی مسلط باشید، می توانید از روی آن تمرین کنید؛ ویدئوهایی از اجرای هنرمندان دیگر از آن قطعه را ببینید و حتی آهنگ را خودتان اجرا کرده و از این اجرا فیلم بگیرید و در شبکه اجتماعی اپ تحت عنوان Stage به اشتراک بگذارید. اگر دستی بر آتش آهنگسازی هم داشته باشید، می توانید از نت هایی که خودتان نوشته اید عکس بگیرید و آن را به آرشیو بزرگ نت های برنامه بیفزایید.

دو قابلیت آخر، تنها در نسخه iOS قابل دسترسی اند و متأسفانه نسخه اندرویدی اپ تنها به نمایش نت ها محدود شده. با این حال نکته خوب اینجاست که تقریبا نت هر آهنگی را می توانید در آرشیو کروماتیک بیابید؛ از شاهکارهای کلاسیک بتهوون گرفته تا سبک های الکترونیک جدید مثل داب استپ.

کروماتیک به غیر از اپلیکیشن، کلیه خدماتش را از طریق نسخه تحت وب و افزونه مرورگر کروم هم ارائه می کند و استفاده از تمامی آنها رایگان است.

Chromatik

Chromatik

سازنده: .Chromatik, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 17.2 / 5.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    اینو امتحان نکردم ولی معمولن شیت های آهنگهای جدید کپی رایت دارند و فروشی هستند.
    ---
    الان چند روزه دنبال پیانو شیت a rainy night in paris هستم، هنوز پیدا نکردم. کسی اگه داره ممنون میشم :)

  • Ø-Ø
    Ø-Ø | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    نسخه اپلي...

مطالب پیشنهادی