ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ۱۰ هزار نفر را از دفتر مرکزی اش اخراج خواهد کرد

به نظر می رسد فروش پایین گلکسی اس ۶ و اس۶ اج و عدم فروش گلکسی نوت ۵ در بسیاری نقاط جهان کار را به جایی رسانده که تولید کننده کره ای این تلفن های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

به نظر می رسد فروش پایین گلکسی اس ۶ و اس۶ اج و عدم فروش گلکسی نوت ۵ در بسیاری نقاط جهان کار را به جایی رسانده که تولید کننده کره ای این تلفن های همراه به فکر تعدیل نیرو و اخراج خیل عظیمی از کارکنان خود افتاده است. گزارش ها می گویند مدیران سامسونگ در نظر دارند تا ۱۰ هزار نفر را از دفتر مرکزی شرکت اخراج کنند.

گویا میزان هزینه ای که سامسونگ صرف برخی بخش های شرکت می کند به اندازه کافی بازده مالی ندارد و منطقا لازم نیست چنین قسمت هایی اصلا وجود داشته باشند تا روی سود کلی شرکت اثر منفی بگذارند و اخراج نیروهای اضافه می تواند در بالا بردن نوار اقتصادی موثر باشد.

براساس گزارش بلومبرگ، با استناد به گزارش Korea Economic Daily، سامسونگ قرار است تقریبا ۱۰ درصد کارکنان دفتر اصلی خود را اخراج کند. تا ماه ژوئن امسال، ۹۹ هزار نفر تحت فرمان سامسونگ بودند و با در کنار هم قرار دادن این دو عدد می توان به ۱۰ هزار نیروی تعدیل شده رسید.

به هر روی، سامسونگ همچنان با معرفی محصولات جدید، قصد در افزایش گستردگی محصولات خود دارد. هفته پیش شاهد رونمایی از ساعت Gear S2 و Galaxy View بودیم که به اعتقاد بسیاری تبلت اندرویدی ۱۸.۴ اینچی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • پارسا
    پارسا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    تابلو بود خب. هر گوشی آندرویدی که درگاه کارت حافضه نداشته شکست خورده ... اصن دلیل گرایش مردم به سامسونگ همین ویژگی های بدرد بخورش مثل تعویض باتری و درگاه کارت حافظه اش بوده ... هر 3 تا گوشی جدید سامسونگ این ویژگی رو ندارن و این میشه نتیجش

  • genius
    genius | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    فقط میتونم بعنوان یک سامسونگی ریشه دار که بدجوری از عوام پسندشدن گجتهای سامی و نتیجتا خز شدنش ناراحتم بگم که امیدوارم فروش سامی روز به روز کمتر بشه و سامی مثل سابقش بشه یه برند خاص و محدود.

  • m. masoud
    m. masoud | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    به نظرم فروش نرفتن گوشی های جدید بهانه برای اخراج هستش. در ضمن سامسونگ خیلی محصول دیگه داره شاید این اخراج مربوط به اونها باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی