ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت GoPro فروش Odyssey را آغاز کرد

گوگل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، Google I/O از پلتفرمی جدید برای هدست های واقعیت مجازی تحت عنوان Jump پرده برداشت. پس از آن نیز مطلع شدیم ساکنین مانتین ویو با همکاری شرکت GoPro ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

گوگل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، Google I/O از پلتفرمی جدید برای هدست های واقعیت مجازی تحت عنوان Jump پرده برداشت. پس از آن نیز مطلع شدیم ساکنین مانتین ویو با همکاری شرکت GoPro قصد تولید محصولی دارند که تولید محتوا را برای تکنولوژی واقعیت مجازی ساده تر می کند و نتیجه این قرار داد، Odyssey بود.

Odyssey متشکل است از ۱۶ دوربین GoPro Hero 4 Black، یک میکروفون و بدنه ای که تمام کابل ها و ابزارا آلات جانبی را درون خود پنهان کرده. اگر قصد خرید یکی از این دوربین ها را دارید، باید در ابتدا فرم مخصوصی را پر کنید، چرا که GoPro قصد ندارد محصول ۱۵ هزار دلاری خود را به عموم مردم بفروشد.

GoPro اولین شرکتی است که برای پلتفرم جامپ گوگل یک محصول گران قیمت می سازد. جامپ که یک پلتفرم اختصاصی برای اکوسیستم واقعیت مجازی است، تولید و استفاده محتوای واقعیت مجازی را ساده تر می کند. با جامپ، گوگل و دیگر شرکت های بزرگ تولید کننده ی محتوا می توانند از ریگ های ۱۶ دوربینی نهایت بهره را بجویند و به ساده ترین شکل تصاویر را در کنار یکدیگر قرار داده تا پیوستگی آن ها از بین نرود.

ویدیوهای ساخته شده تحت پلتفرم جامپ و نرم افزارهای آن قابل آپلود روی یوتوب هستند و کاربران می توانند با چرخاندن تصویر، تمام محیط را به صورت ۳۶۰ درجه درون ویدیو مشاهده کنند. برای مثال می توانید این ویدیو را از یوتوب تماشا کنید تا درک بهتری از هدف آتی گوگل و GoPro پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    چه جوری ویدیو رو بگیریم ؟؟؟؟؟
    با چه برنامه ای اجراش کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی